Norton blokkeert reactielader
Citaat van lowi op 21 juni 2016, 11:46Norton blokkeert de installatie van de reactielader.
Elke keer als ik m wil installeren gooit Norton deze eruit. ook na het uitzetten van een aantal beveiligingen in Norton.
Hoe los ik dit op ?
Norton blokkeert de installatie van de reactielader.
Elke keer als ik m wil installeren gooit Norton deze eruit. ook na het uitzetten van een aantal beveiligingen in Norton.
Hoe los ik dit op ?
Citaat van Duken op 21 juni 2016, 15:15Om welke reactielader gaat dit? Weet je anders om welke proces (exe) file dit gaat. Dan kan je deze excluden als scan binnen je virusscanner.
Om welke reactielader gaat dit? Weet je anders om welke proces (exe) file dit gaat. Dan kan je deze excluden als scan binnen je virusscanner.
Citaat van reneetje1969 op 21 juni 2016, 18:45Norton beveiliging even helemaal uitschakelen. Die functie moet je kunnen instellen in Norton.
Norton beveiliging even helemaal uitschakelen. Die functie moet je kunnen instellen in Norton.
Citaat van lowi op 22 juni 2016, 18:43Het gaat om de DBC loader, dit is echter geen .exe bestand ik heb al een aantal beveiligingen uitgeschakeld maar werkt nog niet.
Maar windows meldt dat het bestand niet uitgepakt kan worden.
Het gaat om de DBC loader, dit is echter geen .exe bestand ik heb al een aantal beveiligingen uitgeschakeld maar werkt nog niet.
Maar windows meldt dat het bestand niet uitgepakt kan worden.
Citaat van reneetje1969 op 22 juni 2016, 20:03Weet niet welke versie je van de DBC loader hebt maar probeer deze eens. Map is ingepakt tot Zip bestand. Deze kan je in ieder geval uitpakken met Winrar en Winzip. In de map vind je o.a. het bestand "DBCLoader.exe". Dit bestand uitvoeren als Administrator (rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren). Voordat je begint de (realtime) beveiliging van Norton even tijdelijk uitschakelen. Hoe dit moet staat hier beschreven.
Weet niet welke versie je van de DBC loader hebt maar probeer deze eens. Map is ingepakt tot Zip bestand. Deze kan je in ieder geval uitpakken met Winrar en Winzip. In de map vind je o.a. het bestand "DBCLoader.exe". Dit bestand uitvoeren als Administrator (rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren). Voordat je begint de (realtime) beveiliging van Norton even tijdelijk uitschakelen. Hoe dit moet staat hier beschreven.
Citaat van lowi op 25 juni 2016, 13:20Hallo allemaal; bedankt voor alle advies; het tijdelijk uitschakelen van Norton volgens reneetje1969 heeft uiteindelijk geholpen om de reactielader te installeren!!!
Hallo allemaal; bedankt voor alle advies; het tijdelijk uitschakelen van Norton volgens reneetje1969 heeft uiteindelijk geholpen om de reactielader te installeren!!!
Citaat van reneetje1969 op 25 juni 2016, 19:33Goed om te horen lowi. En bedankt voor je feedback.
Goed om te horen lowi. En bedankt voor je feedback.