nog 3 dagen vakentie
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 11 september 2022, 12:13ole nog 3 dagen vakantie vanaf maandag
donderdag ben ik terug in mijn thuis haven
en mijn eigen wifi terug want hier op de camping echt kut internet
het is zo hotspot echt camping wifi bijna geen signaal en traag aja hier zit ook bijna iedereen op deze wifi
daarom blij dat ik donderdag avond terug thuis ben en mijn eigen snelle wifi terug heb
is dat bij jullie ook soms als je ergens op een camping zit en een wifi signaal heb die van geen kanten werkt
ok we kunnen online maar downloaden van een film lukt niet en alleen wat surfen op het net
ole nog 3 dagen vakantie vanaf maandag
donderdag ben ik terug in mijn thuis haven
en mijn eigen wifi terug want hier op de camping echt kut internet
het is zo hotspot echt camping wifi bijna geen signaal en traag aja hier zit ook bijna iedereen op deze wifi
daarom blij dat ik donderdag avond terug thuis ben en mijn eigen snelle wifi terug heb
is dat bij jullie ook soms als je ergens op een camping zit en een wifi signaal heb die van geen kanten werkt
ok we kunnen online maar downloaden van een film lukt niet en alleen wat surfen op het net
Citaat van Demo op 11 september 2022, 12:37als ik in het buitenland ben heb ik altijd een dongle met simkaart bij me.
Dan ben ik verzekerd van steady en internet.
Maar het downloaden van een film of series is ook dan niet aan te raden.
Maar je zou het dan uiteraard kunnen proberen, maar ik denk dat dan een maandje Netflix of een andere streaming service goedkoper is 🥸
Met vriendelijke groet,
SwitchFreak
als ik in het buitenland ben heb ik altijd een dongle met simkaart bij me.
Dan ben ik verzekerd van steady en internet.
Maar het downloaden van een film of series is ook dan niet aan te raden.
Maar je zou het dan uiteraard kunnen proberen, maar ik denk dat dan een maandje Netflix of een andere streaming service goedkoper is 🥸
Met vriendelijke groet,
SwitchFreak
Citaat van Singularity op 11 september 2022, 13:52Daarom ga ik liever naar een gehuurd huisje toe met een eigen internet. Misschien niet de charme van een camping maar anno 2022 willen zeker de kids een goed internet hebben hahaha
Daarom ga ik liever naar een gehuurd huisje toe met een eigen internet. Misschien niet de charme van een camping maar anno 2022 willen zeker de kids een goed internet hebben hahaha
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 11 september 2022, 14:01Dat klopt ma zolang dat ons moeder chalet heeft blijven we daar komen en zolang da ze nog leeft
Ze is ondertussen 67 jaar
Ik doe het haar een plezier om mee te gaan maar heb wel eigeliji graag mijn eigen wife zenne
Dat klopt ma zolang dat ons moeder chalet heeft blijven we daar komen en zolang da ze nog leeft
Ze is ondertussen 67 jaar
Ik doe het haar een plezier om mee te gaan maar heb wel eigeliji graag mijn eigen wife zenne
Citaat van Singularity op 11 september 2022, 15:22Oh ja natuurlijk, als je zelf een chalet hebt, dan doe je dat natuurlijk.
Oh ja natuurlijk, als je zelf een chalet hebt, dan doe je dat natuurlijk.
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 12 september 2022, 13:52Ole nog 2 volle dagen en 3 nachten bij deze nacht mee gerekend he
Ole nog 2 volle dagen en 3 nachten bij deze nacht mee gerekend he
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 13 september 2022, 07:47zalig morgen woesndag de laatste dag hier op de camping
zalig morgen woesndag de laatste dag hier op de camping
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 13 september 2022, 15:04eindelijk morgen echt de laatste dag hier op de camping donderdag namiddag terug thuis
eindelijk mijn eigen wifi terug
eindelijk morgen echt de laatste dag hier op de camping donderdag namiddag terug thuis
eindelijk mijn eigen wifi terug
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 14 september 2022, 17:23Ale binnen exact 2 uurtjes en half gaan we de laatste nacht in hier op de camping en dan kunne wir wat films gaan zien
Ale binnen exact 2 uurtjes en half gaan we de laatste nacht in hier op de camping en dan kunne wir wat films gaan zien
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 15 september 2022, 08:55Jup jup en we zijn vertrokken naar huis nu effe dik 2 uur rijden normaal als alles goes verloop zijn we tegen 13 uur thuis
Jup jup en we zijn vertrokken naar huis nu effe dik 2 uur rijden normaal als alles goes verloop zijn we tegen 13 uur thuis