Nl Series downloaden?
Citaat van Demo op 27 augustus 2016, 08:57Hallo Mensen,
Ik draai thuis Plex server met hier allerlij media op.
Graag voeg ik wat nederlandse series of nl dub toe maar kan nergens een download vinden.
Hebben jullie een idee? Ik heb het over series zoals:
- NL Jacob Dubbel- NL Jimmy Neutron
- Moord Vrouwen
- Dokter Tinus
- Flikken Maastricht
Veel van deze series waren te vinden: http://rsgpseries.webs.com/
Maar deze download links zijn down.
Hallo Mensen,
Ik draai thuis Plex server met hier allerlij media op.
Graag voeg ik wat nederlandse series of nl dub toe maar kan nergens een download vinden.
Hebben jullie een idee? Ik heb het over series zoals:
- NL Jacob Dubbel
- NL Jimmy Neutron
- Moord Vrouwen
- Dokter Tinus
- Flikken Maastricht
Veel van deze series waren te vinden: http://rsgpseries.webs.com/
Maar deze download links zijn down.
Citaat van reneetje1969 op 27 augustus 2016, 17:06Die Nederlandse series zijn allemaal wel te vinden op Spotnet dus die zou je daar kunnen downloaden. Ook zal je deze series wel terug kunnen vinden op diverse torrentsites. Jacob Dubbel en Jimmy Neutron kom ik niet tegen op Spotnet maar daarvan staan diverse aflevering wel op Youtube. Met een gratis video downloader zoals Freemake Video Downloader kan je die dan zo van Youtube downloaden.
Die Nederlandse series zijn allemaal wel te vinden op Spotnet dus die zou je daar kunnen downloaden. Ook zal je deze series wel terug kunnen vinden op diverse torrentsites. Jacob Dubbel en Jimmy Neutron kom ik niet tegen op Spotnet maar daarvan staan diverse aflevering wel op Youtube. Met een gratis video downloader zoals Freemake Video Downloader kan je die dan zo van Youtube downloaden.
Citaat van Demo op 28 augustus 2016, 17:45Op 8/27/2016 om 19:06 zei reneetje1969:Die Nederlandse series zijn allemaal wel te vinden op Spotnet dus die zou je daar kunnen downloaden. Ook zal je deze series wel terug kunnen vinden op diverse torrentsites. Jacob Dubbel en Jimmy Neutron kom ik niet tegen op Spotnet maar daarvan staan diverse aflevering wel op Youtube. Met een gratis video downloader zoals Freemake Video Downloader kan je die dan zo van Youtube downloaden.
Hallo, welke usenet/provider gebruik jij?
Op 8/27/2016 om 19:06 zei reneetje1969:Die Nederlandse series zijn allemaal wel te vinden op Spotnet dus die zou je daar kunnen downloaden. Ook zal je deze series wel terug kunnen vinden op diverse torrentsites. Jacob Dubbel en Jimmy Neutron kom ik niet tegen op Spotnet maar daarvan staan diverse aflevering wel op Youtube. Met een gratis video downloader zoals Freemake Video Downloader kan je die dan zo van Youtube downloaden.
Hallo, welke usenet/provider gebruik jij?
Citaat van xipher op 28 augustus 2016, 19:15Hier heb jij twee Nederlandse usenet providers waarbij jij een gratis proefpakket kunt aanvragen. Dan kost het jou ook eerst nog eens niets.
Hier heb jij twee Nederlandse usenet providers waarbij jij een gratis proefpakket kunt aanvragen. Dan kost het jou ook eerst nog eens niets.
Citaat van reneetje1969 op 28 augustus 2016, 19:201 uur geleden zei Gast JayDz:Hallo, welke usenet/provider gebruik jij?
Newsconnection
1 uur geleden zei Gast JayDz:Hallo, welke usenet/provider gebruik jij?
Newsconnection