Nintendo 3DS flashen met Wood ?
Citaat van Napoleon63 op 12 maart 2016, 13:37Ga het toch weer proberen .
Nu mijn vraag wat is een kaart Flashen ?
En Ik heb twee Nintendo 's 3Dsen liggen , een met firmware Ver 9.7.0-25E en een met Ver 4.3.0-0E.
ik heb hier de R4i 3DS voor , maar deze werkt niet meer, ik heb de nieuwste firmeware er op gehad .
Maar de 3Dsen doen het niet,nu las ik ook iets over wood , wat is dat en en waar kan ik dat halen voor de R4i 3DS kaart
dit staat er onder op de kaart www.r4i-SDHC.com
ik hoop echt op hulp van jullie en @Zombymario
mijn dochter zou zo blij zijn
Ga het toch weer proberen .
Nu mijn vraag wat is een kaart Flashen ?
En Ik heb twee Nintendo 's 3Dsen liggen , een met firmware Ver 9.7.0-25E en een met Ver 4.3.0-0E.
ik heb hier de R4i 3DS voor , maar deze werkt niet meer, ik heb de nieuwste firmeware er op gehad .
Maar de 3Dsen doen het niet,nu las ik ook iets over wood , wat is dat en en waar kan ik dat halen voor de R4i 3DS kaart
dit staat er onder op de kaart http://www.r4i-SDHC.com
ik hoop echt op hulp van jullie en @Zombymario
mijn dochter zou zo blij zijn
Citaat van Duken op 13 maart 2016, 07:07Ik ben er niet zo thuis in, had vroeger een oude gewone DS en die had een flashcard in het GBA slot... Heel oldschool.
Maar kan je hier niks mee?
Ik ben er niet zo thuis in, had vroeger een oude gewone DS en die had een flashcard in het GBA slot... Heel oldschool.
Maar kan je hier niks mee?
Citaat van Napoleon63 op 13 maart 2016, 09:33Duken bedankt voor je reactie, maar ik snap er geen bal van.
van alles geprobeer , maar niks lukt of werkt.
ook al op een oude ds geprobeert , de r4i kaart. Blijft fouten aangeven .
zou ik deze moete updaten? , maar hoe moet dat
ik hoop op jullie hulp
Duken bedankt voor je reactie, maar ik snap er geen bal van.
van alles geprobeer , maar niks lukt of werkt.
ook al op een oude ds geprobeert , de r4i kaart. Blijft fouten aangeven .
zou ik deze moete updaten? , maar hoe moet dat
ik hoop op jullie hulp
Citaat van Duken op 13 maart 2016, 10:21Ik hoop dat je anders met deze handleiding uit de voeten komt?
https://r4iblog.wordpress.com/r4i-sdhc-3dsinstallatie-handleiding/
of deze?
Ik hoop dat je anders met deze handleiding uit de voeten komt?
https://r4iblog.wordpress.com/r4i-sdhc-3dsinstallatie-handleiding/
of deze?
Citaat van Zombymario op 13 maart 2016, 12:42Wood werkt alleen op een 'originele R4', alle R4i-kaarten zijn clonen van andere kaarten en daar werkt Wood dus niet op. En een origienel R4 werkt ook alleen maar op een DS(Lite), helaas niet op een DSi/3DS.
Wood werkt alleen op een 'originele R4', alle R4i-kaarten zijn clonen van andere kaarten en daar werkt Wood dus niet op. En een origienel R4 werkt ook alleen maar op een DS(Lite), helaas niet op een DSi/3DS.
Citaat van Duken op 13 maart 2016, 12:46Bedankt @Zombymario, dat is ook leerzaam voormij
Handige tip van de dag
Bedankt @Zombymario, dat is ook leerzaam voormij
Handige tip van de dag
Citaat van Zombymario op 13 maart 2016, 12:53Dank je.
Ik heb nog even gekeken op die van www.r4i-SDHC.com, maar ik denk dat deze R4i ook geen 3DS-spellen ondersteund, maar alleen DS en DSi enhanced spellen. Dit is volgens mij 1 van de eerste 'niet-3DS flashkaarten voor de 3DS' (even zelf deze naam bedacht ;)). Deze kaarten waren de eerste die de 3DS ondersteunde, en de ontwikkelaars daarvan plakte het woord "3DS" in de titel om ze natuurlijk wat makkelijker te verkopen terwijl begin 2012 en in 2013 het nog niet mogelijk was om een 3DS-rom af te spelen dmv een flashkaart.
Ik weet niet zeker of Napoleon63 het al eens eerder is gelokt om een 3DS-spel erop te zetten en af te kunnen spelen, maar ik betwijfel of het met deze kaart kan.
Dank je.
Ik heb nog even gekeken op die van http://www.r4i-SDHC.com, maar ik denk dat deze R4i ook geen 3DS-spellen ondersteund, maar alleen DS en DSi enhanced spellen. Dit is volgens mij 1 van de eerste 'niet-3DS flashkaarten voor de 3DS' (even zelf deze naam bedacht ;)). Deze kaarten waren de eerste die de 3DS ondersteunde, en de ontwikkelaars daarvan plakte het woord "3DS" in de titel om ze natuurlijk wat makkelijker te verkopen terwijl begin 2012 en in 2013 het nog niet mogelijk was om een 3DS-rom af te spelen dmv een flashkaart.
Ik weet niet zeker of Napoleon63 het al eens eerder is gelokt om een 3DS-spel erop te zetten en af te kunnen spelen, maar ik betwijfel of het met deze kaart kan.
Citaat van Napoleon63 op 13 maart 2016, 17:09Zombymario
Nee dat i s mij inderdaad ook nog nooit gelukt, maar mijn dochter wil pokomon y er op spelen.
maar ik krijg de r4i niet aan de praat, vandaar mijn gevraagde hulp.
als ik de r4i in een gewone ds steek mrt firmeware V 1.42b blijft hij hangen op loding
En inde 3DS er is een fout op getreden etc.
dus ik snap er echt niks meer van.
graag jullie hulp
Zombymario
Nee dat i s mij inderdaad ook nog nooit gelukt, maar mijn dochter wil pokomon y er op spelen.
maar ik krijg de r4i niet aan de praat, vandaar mijn gevraagde hulp.
als ik de r4i in een gewone ds steek mrt firmeware V 1.42b blijft hij hangen op loding
En inde 3DS er is een fout op getreden etc.
dus ik snap er echt niks meer van.
graag jullie hulp
Citaat van Zombymario op 14 maart 2016, 17:39Pokemon Y is een 3DS-spel, dus die gaat sowieso dus niet op de R4i werken.
Over het loading-probleem, probeer eens de sd-kaart te formatteren. Let wel even op dat je voor het formatteren even alle spellen en andere gegevens even van de sd-kaart haalt want bij het formatteren gaan alle bestanden op de sd-kaart anders verloren.
Als die op een gewone ds het weer wel doet dan is sowieso de R4i kaart weer goed, alleen betwijfel ik of die nog op een 3DS gaat doen aangezien dus die meeste R4i-kaarten slecht tot niet worden ondersteund en vaak na 1 update van je 3DS al meteen weer geblokkeerd zijn.
Pokemon Y is een 3DS-spel, dus die gaat sowieso dus niet op de R4i werken.
Over het loading-probleem, probeer eens de sd-kaart te formatteren. Let wel even op dat je voor het formatteren even alle spellen en andere gegevens even van de sd-kaart haalt want bij het formatteren gaan alle bestanden op de sd-kaart anders verloren.
Als die op een gewone ds het weer wel doet dan is sowieso de R4i kaart weer goed, alleen betwijfel ik of die nog op een 3DS gaat doen aangezien dus die meeste R4i-kaarten slecht tot niet worden ondersteund en vaak na 1 update van je 3DS al meteen weer geblokkeerd zijn.
Citaat van Napoleon63 op 15 maart 2016, 11:55@Zombymario ik heb de sc - kaart ook al geformatteerd de de panasinc formtter.
ook dit helpt dus niet, moet de R4i niet worden upgedate ?
maar ik krijg deze dus niet online! Omdat hijblijft hangen op loading.
@Zombymario ik heb de sc - kaart ook al geformatteerd de de panasinc formtter.
ook dit helpt dus niet, moet de R4i niet worden upgedate ?
maar ik krijg deze dus niet online! Omdat hijblijft hangen op loading.