Nieuwsgroep - KPN provider account en gegevens
Citaat van avsdesign op 25 oktober 2015, 20:48Hoi,
Heb KPN provider, met welk gebruikersnaam/wachtwoord gebruik ik?
Of moet ik ergens account aanmaken bij KPN?
Met vriendelijke groet,
Anja
Hoi,
Heb KPN provider, met welk gebruikersnaam/wachtwoord gebruik ik?
Of moet ik ergens account aanmaken bij KPN?
Met vriendelijke groet,
Anja
Citaat van Duken op 26 oktober 2015, 16:04We hebben twee nieuwsservers:
Onze binaries nieuwsserver is: news.kpn.nl
Onze text nieuwsserver is: textnews.kpn.nl
Er hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld te worden. U moet wel gebruik maken van een KPN internet verbinding.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s
De upload snelheid is maximaal 2Mb/s
Tekstberichten worden 1 jaar bewaard
De retentie van de binaries is 28 dagen
We hebben twee nieuwsservers:
Onze binaries nieuwsserver is: news.kpn.nl
Onze text nieuwsserver is: textnews.kpn.nl
Er hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld te worden. U moet wel gebruik maken van een KPN internet verbinding.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuwsserver. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s
De upload snelheid is maximaal 2Mb/s
Tekstberichten worden 1 jaar bewaard
De retentie van de binaries is 28 dagen
Citaat van avsdesign op 26 oktober 2015, 22:48Oh dus ik kan het vakje van gebruikersnaam/wachtwoord leeg houden en doorgaan met inloggen om op spotnet te komen?
Oh dus ik kan het vakje van gebruikersnaam/wachtwoord leeg houden en doorgaan met inloggen om op spotnet te komen?
Citaat van reneetje1969 op 27 oktober 2015, 11:57Zo begrijp ik het wel inderdaad. Alleen bij het adres invullen: news.kpn.nl
Zo begrijp ik het wel inderdaad. Alleen bij het adres invullen: news.kpn.nl
Citaat van avsdesign op 28 oktober 2015, 10:35Heb het eens geprobeerd.
Zie screen:
Het lukt niet, ik moet juist gebruikersnaam/wachtwoord invullen want het knopje "verbinding" maken blijft onzichtbaar niet klikbaar is.
http://www.imgdumper.nl/uploads8/5630a4c0030d2/5630a4bff3499-kpnspotnet.JPG
Heb het eens geprobeerd.
Zie screen:
Het lukt niet, ik moet juist gebruikersnaam/wachtwoord invullen want het knopje "verbinding" maken blijft onzichtbaar niet klikbaar is.
http://www.imgdumper.nl/uploads8/5630a4c0030d2/5630a4bff3499-kpnspotnet.JPG
Citaat van reneetje1969 op 28 oktober 2015, 20:18Volgens KPN heb je geen inlog nodig. Als je bij de gebruikersnaam en wachtwoord nou gewoon wat willekeurigs invult, bijvoorbeeld 12345. Kan je dan de knop Verbinding maken wel gebruiken en zo ja, krijg je dan een foutmelding?
Volgens KPN heb je geen inlog nodig. Als je bij de gebruikersnaam en wachtwoord nou gewoon wat willekeurigs invult, bijvoorbeeld 12345. Kan je dan de knop Verbinding maken wel gebruiken en zo ja, krijg je dan een foutmelding?