do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuwe Unattended Community van Den Spike en Tuinbever

Onlangs hebben Den Spike, Tuinbever, Avatar en Inferno zich aangesloten bij de Community force4fun.today

Dit blijkt nu een tijdelijk onderkomen te zijn omdat Tuinbever en Den Spike een eigen site willen beginnen. Na een kort overleg binnen de Staf van Force4fun is aangeboden om te helpen met de opbouw van die nieuwe site.

Tuinbever en Den Spike hebben in goed overleg nu besloten om te gaan samenwerken wat eigenlijk in de usenet wereld uniek genoemd mag worden.

Bij elke post op beide websites zullen reclame mapjes toegevoegd worden met reclame linkjes naar beide sites.

De website van Tuinbever en Den Spike zal gaan draaien onder de naam Spikesplace en ze zullen hun Unattended Software ook blijven plaatsen op Force4fun, waarvoor een stukje ondersteuning wordt teruggegeven op de achtergrond.

Spikesplace zal zich voornamelijk toeleggen op het aanbieden van Unattended en andere Software.

Vanaf morgenavond of overmorgen zal iedereen die lid wordt kunnen gaan genieten van https://www.spikesplace.live 

Bedankt voor de share! Goed om te weten waar ze naar toe gaan en dat ze samenwerken. :)

Heb me al aangemeld, maar de site is nog niet online

Als een speer aangemeld, ben benieuwd, veel succes met de nieuwe site

Zie ook

:)

Natuurlijk aangemeld en ik wacht het af.

Ik wacht nu de hele middag al op validatie. Ik hoop dat het goed komt.