nieuw op dit forum
Citaat van Napoleon63 op 26 maart 2024, 20:48Hallo ik ben napoleon63
ik ben gek van treinen. ben 60 jr.
ik woon in een verpleeg huis, om dat ik begin dementerend ben.
Ik zou graag een verzoekje willen doen, maar weet niet hoe en waar op NXBStars.com
Dus probeer ik het hier maar, ik heb een laptop uit 2013, nu zoek ik Train simulator 2013.
wie zou dat aub willen posten voor mij.
alvast heel veel dank
Hallo ik ben napoleon63
ik ben gek van treinen. ben 60 jr.
ik woon in een verpleeg huis, om dat ik begin dementerend ben.
Ik zou graag een verzoekje willen doen, maar weet niet hoe en waar op NXBStars.com
Dus probeer ik het hier maar, ik heb een laptop uit 2013, nu zoek ik Train simulator 2013.
wie zou dat aub willen posten voor mij.
alvast heel veel dank
Citaat van William op 27 maart 2024, 05:58Hallo @Napoleon63, welkom op Duken.nl. Ik heb helaas een vervelende mededeling voor jou, want het is op Duken.nl niet toegestaan om een verzoekje te doen aan andere leden voor het posten van illegale content.
Miscchien is er een lid die jou een tip kan geven waar die software voor jou misschien nog te vinden is, maar dat zal dan aan jou meegedeeld moeten worden door middel van een persoonlijk bericht en niet openlijk hier op het forum.
Hallo @Napoleon63, welkom op Duken.nl. Ik heb helaas een vervelende mededeling voor jou, want het is op Duken.nl niet toegestaan om een verzoekje te doen aan andere leden voor het posten van illegale content.
Miscchien is er een lid die jou een tip kan geven waar die software voor jou misschien nog te vinden is, maar dat zal dan aan jou meegedeeld moeten worden door middel van een persoonlijk bericht en niet openlijk hier op het forum.
Citaat van Napoleon63 op 27 maart 2024, 12:36Sorry dat wist ik niet ,maar als iemand een tip heeft hou ik graag aanbevolen .
persoonlijk bericht is geen probleem.
Sorry dat wist ik niet ,maar als iemand een tip heeft hou ik graag aanbevolen .
persoonlijk bericht is geen probleem.