nieuw nzb site nzb.taranis.me
Citaat van Demo op 5 maart 2018, 05:59hallo
heb een nieuwe nzb site gevonden
http://nzb.taranis.me/login.php?returnto=%2Findex.php
gr bartje28
hallo
heb een nieuwe nzb site gevonden
http://nzb.taranis.me/login.php?returnto=%2Findex.php
gr bartje28
Citaat van Meh Meh op 5 maart 2018, 11:36Laatst gaf je aan dat die website offline was. Nu verwijs je naar een subdomeinnaam van die website en zegt dat die nieuw is.
Laatst gaf je aan dat die website offline was. Nu verwijs je naar een subdomeinnaam van die website en zegt dat die nieuw is.
Citaat van Demo op 5 maart 2018, 11:49ja bij mij die even offline ze hadden blijkbaar een storing gekregen
en die nzb site wa ik nu geef heb via de torrent versie doorgekregen
gr
ja bij mij die even offline ze hadden blijkbaar een storing gekregen
en die nzb site wa ik nu geef heb via de torrent versie doorgekregen
gr
Citaat van colablikje op 1 september 2018, 09:50nog steeds loopt het er geen storm
nog steeds loopt het er geen storm
Citaat van Daan197611 op 1 september 2018, 10:48Tijd geleden hier aangemeld en kom er niet meer! Werd doodmoe van de dagelijkse pm's over het stemmen van een top100. En zo denderend vind ik de site niet omdat er haast niets geplaatst wordt.
Tijd geleden hier aangemeld en kom er niet meer! Werd doodmoe van de dagelijkse pm's over het stemmen van een top100. En zo denderend vind ik de site niet omdat er haast niets geplaatst wordt.
Citaat van Madmax op 6 september 2018, 13:18Nee, dit is het inderdaad niet helemaal. Zonde.
Ik vind het ook een vreemde keuze om een torrent layout website als nzb forum te gebruiken. In mijn ogen is daar alleen een normaal phpbb/mybb, vbulletin forum geschikt voor met een normale theme en geen flikkerende kerststerren 😛 Je ziet tegenwoordig zoveel vreemde theme keuzes.
Nee, dit is het inderdaad niet helemaal. Zonde.
Ik vind het ook een vreemde keuze om een torrent layout website als nzb forum te gebruiken. In mijn ogen is daar alleen een normaal phpbb/mybb, vbulletin forum geschikt voor met een normale theme en geen flikkerende kerststerren 😛 Je ziet tegenwoordig zoveel vreemde theme keuzes.