Nieuw NZB forum harddarkenss.xyz
Citaat van Nothingtodisplay op 16 september 2022, 15:02Beste Duken leden,
Wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.xyz
Een compleet nieuwe crew.
Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan.
Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed!
Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties.
IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring.
Klagen, schelden en flamen heeft geen zin aangezien we hier toch niet lezen en geen gebruik van email maken.Het kan voorkomen dat soms de registratie gesloten is ivm drukte!
Beste Duken leden,
Wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.xyz
Een compleet nieuwe crew.
Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan.
Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed!
Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties.
IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring.
Klagen, schelden en flamen heeft geen zin aangezien we hier toch niet lezen en geen gebruik van email maken.
Het kan voorkomen dat soms de registratie gesloten is ivm drukte!
Citaat van Fluitketel op 16 september 2022, 20:01Eindelijk licht in de darkness. Ziet er verzorgd uit met veel aanbod. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.
Eindelijk licht in de darkness. Ziet er verzorgd uit met veel aanbod. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.
Citaat van Singularity op 17 september 2022, 05:45Superbedankt voor de info!!! Ik ga gelijk registreren. Ik wens jullie enorm veel succes en hoop dat jullie lang mogen bllijven bestaan!!!
Superbedankt voor de info!!! Ik ga gelijk registreren. Ik wens jullie enorm veel succes en hoop dat jullie lang mogen bllijven bestaan!!!
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 17 september 2022, 06:45welke browser gebruik ge crome
welke browser gebruik ge crome
Citaat van Softrunner op 17 september 2022, 06:56Goedemorgen, Chrome werkt prima
Goedemorgen, Chrome werkt prima
Citaat van Singularity op 17 september 2022, 06:59Hier ook in Chrome geen problemen!!!
Hier ook in Chrome geen problemen!!!
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 17 september 2022, 07:56ik werk met edge en ook geen probleem maar soms geeft crome aan dat bepaalde site onveilig is
ik werk met edge en ook geen probleem maar soms geeft crome aan dat bepaalde site onveilig is