Nederlands gesproken films in Popcorn time
Citaat van popcorntime op 24 juli 2015, 07:41Goedemorgen, ik gebruik vaak Popcorn time en ben erg blij met jullie tips. Het werkt goed.
Maar voor mijn kinderen zijn alle animatie films Engels gesproken. Is het mogelijk dat je ook Nederlands gesproken (animatie) films kan bekijken in Popcorn time?
Bedankt
Goedemorgen, ik gebruik vaak Popcorn time en ben erg blij met jullie tips. Het werkt goed.
Maar voor mijn kinderen zijn alle animatie films Engels gesproken. Is het mogelijk dat je ook Nederlands gesproken (animatie) films kan bekijken in Popcorn time?
Bedankt
Citaat van Zombymario op 26 juli 2015, 13:40Ik denk dat het lastiger is, aangezien de doelgroep Nederlandse (gesproken) films best klein is. Je hebt dan nog steeds de meeste kans om ze te vinden op nieuwsgroepen of torrent-sites.
Ik denk dat het lastiger is, aangezien de doelgroep Nederlandse (gesproken) films best klein is. Je hebt dan nog steeds de meeste kans om ze te vinden op nieuwsgroepen of torrent-sites.
Citaat van popcorntime op 27 juli 2015, 07:35Dat dacht ik ook al. Ik heb veel gezocht in Popcorn time maar Nederlands gesproken films zie je bijna niet. Best jammer, ik ga ze wel "ouderwets" downloaden voordat we ze gaan kijken met de kinderen.
Dat dacht ik ook al. Ik heb veel gezocht in Popcorn time maar Nederlands gesproken films zie je bijna niet. Best jammer, ik ga ze wel "ouderwets" downloaden voordat we ze gaan kijken met de kinderen.
Citaat van reneetje1969 op 10 april 2016, 19:38Welke versie heb je van Popcorn time?
Welke versie heb je van Popcorn time?