Mysteryworld.life gaat door als software site
Citaat van William op 31 augustus 2018, 05:24Ik ontving dit bericht:
CitaatBeste leden,
Beste leden Mysteryworld heeft besloten per direct door te gaan als software siteĀ De radio en chat zullen blijven bestaan, dus kom gezellig babbelen en verzoekjes aanvragen.
Bedankt voor het vertrouwen en we hopen dat jullie ons blijven bezoeken.
Team Mysteryworld.
Weer erg jammer dat ze dit besloten hebben. Vond het een prima site. Of ze voelen dat het kuiken weer bezig is, dat kan ook.
Ik ontving dit bericht:
CitaatBeste leden,
Beste leden Mysteryworld heeft besloten per direct door te gaan als software siteĀ De radio en chat zullen blijven bestaan, dus kom gezellig babbelen en verzoekjes aanvragen.
Bedankt voor het vertrouwen en we hopen dat jullie ons blijven bezoeken.
Team Mysteryworld.
Weer erg jammer dat ze dit besloten hebben. Vond het een prima site. Of ze voelen dat het kuiken weer bezig is, dat kan ook.
Citaat van Duken op 31 augustus 2018, 05:37Hier isĀ http://mysteryworld.lifeĀ offline. Tenminste de plesk pagina geeft aan dat hij niet bestaat.
Hier isĀ http://mysteryworld.lifeĀ offline. Tenminste de plesk pagina geeft aan dat hij niet bestaat.
Citaat van Mysteryworld op 31 augustus 2018, 05:44Beste allemaal,
Ā
Mysteryworld heeft beslotenĀ te stoppen en komt helemaal niet meer terug. Wij wensen iedereen heel veel succes met het vinden van een andere plek.
Voor er speculaties komen. Het is definitief voorbij.
Mysteryworld
Beste allemaal,
Ā
Mysteryworld heeft beslotenĀ te stoppen en komt helemaal niet meer terug. Wij wensen iedereen heel veel succes met het vinden van een andere plek.
Voor er speculaties komen. Het is definitief voorbij.
Mysteryworld
Citaat van Mondriaan op 31 augustus 2018, 11:13Tja kan het wel begrijpen dat ze er mee stoppen, vind het wel jammer het was een fijne en leuke site
Tja kan het wel begrijpen dat ze er mee stoppen, vind het wel jammer het was een fijne en leuke site
Citaat van hage1528 op 4 september 2018, 17:27Heel jammer dat ze zo plotseling gestopt zijn. Ook jammer dat ze hun trouwe volgers hiervan niet op de hoogte hebben gesteld.
Ik weet niet waar ik nu heen moet. Ben de jongste niet meer.
Maar toch bedankt mysteryworld.lifeĀ voor de fijne tijd die ik er gehad heb.
Het gaat jullie goed.
Heel jammer dat ze zo plotseling gestopt zijn. Ook jammer dat ze hun trouwe volgers hiervan niet op de hoogte hebben gesteld.
Het gaat jullie goed.
Citaat van William op 4 september 2018, 17:5426 minuten geleden zei hage1528:Heel jammer dat ze zo plotseling gestopt zijn. Ook jammer dat ze hun trouwe volgers hiervan niet op de hoogte hebben gesteld.
Het gaat jullie goed.
Neem hier anders eens een kijkje.
![]()
Ā
26 minuten geleden zei hage1528:Heel jammer dat ze zo plotseling gestopt zijn. Ook jammer dat ze hun trouwe volgers hiervan niet op de hoogte hebben gesteld.
Het gaat jullie goed.
Neem hier anders eens een kijkje.
Ā