muis werkt niet met Windows 10
Citaat van k2711 op 3 juni 2018, 17:13Hallo
weer een nieuw probleem met all die updates met windows 10 werkt het linkse muisknop niet neer ook anderen muis niet hoe kan ik dat oplossen
Hallo
weer een nieuw probleem met all die updates met windows 10 werkt het linkse muisknop niet neer ook anderen muis niet hoe kan ik dat oplossen
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2018, 11:54Zoek naar je muis, download de driver en installeer die.
Zoek naar je muis, download de driver en installeer die.
Citaat van Meh Meh op 4 juni 2018, 18:01Dat zou heel goed kunnen. Windows kan vreemde dingen doen met hardware, software, firmware en randapparatuur. Zelfs op de gebruiker kan Windows een hele vreemde uitwerking hebben.
Als niemand je verder kan helpen, zou je de vraag op Tweakers kunnen stellen. Dit probleem is voor mij te lastig om op afstand op te lossen.
Dat zou heel goed kunnen. Windows kan vreemde dingen doen met hardware, software, firmware en randapparatuur. Zelfs op de gebruiker kan Windows een hele vreemde uitwerking hebben.
Als niemand je verder kan helpen, zou je de vraag op Tweakers kunnen stellen. Dit probleem is voor mij te lastig om op afstand op te lossen.