Movietrack.life Back on Track
Citaat van Ghost_Rider1981 op 22 augustus 2021, 19:28Beste Movietrack leden
Sinds net hebben wij erg goed nieuws gekregen, uit betrouwbare bronnen hebben vernomen dat het grootse gevaar wel geweken is natuurlijk blijft risco altijd maar die is verwaarloosbaar nu.
Dus gaan we weer open.
mvg Staf Movietrack
Beste Movietrack leden
Sinds net hebben wij erg goed nieuws gekregen, uit betrouwbare bronnen hebben vernomen dat het grootse gevaar wel geweken is natuurlijk blijft risco altijd maar die is verwaarloosbaar nu.
Dus gaan we weer open.
mvg Staf Movietrack
Citaat van Demo op 22 augustus 2021, 19:39Welkom terug @Ghost_Rider1981
Alleen een kanttekening, de registratie werkt alleen niet voor veel leden.
CitaatInformation
SMTP connect() failed. https://github.com/PHPMailer/PHPMailer/wiki/TroublesZou je daar eens naar kunnen kijken samen met jullie webadmin?
Voordat er weer vragen komen over de registratie die niet werktย ๐
Welkom terug @Ghost_Rider1981
CitaatInformation
SMTP connect() failed. https://github.com/PHPMailer/PHPMailer/wiki/Troubles
Zou je daar eens naar kunnen kijken samen met jullie webadmin?
Citaat van Misterkilobyte op 22 augustus 2021, 20:04zeer mooi dat ze terug zijn
zeer mooi dat ze terug zijn
Citaat van Demo op 22 augustus 2021, 20:1646 minuten geleden zei Ghost_Rider1981:Beste Movietrack leden
Dus gaan we weer open.
ย
mvg Staf Movietrack
Bijzondere ontwikkeling in dit hectische weekend, maar zeer welkom. Maakt ontzettend veel leden vast weer een stuk gelukkiger.ย
46 minuten geleden zei Ghost_Rider1981:Beste Movietrack leden
Dus gaan we weer open.
ย
mvg Staf Movietrack
Bijzondere ontwikkeling in dit hectische weekend, maar zeer welkom. Maakt ontzettend veel leden vast weer een stuk gelukkiger.ย
Citaat van Ghost_Rider1981 op 22 augustus 2021, 21:392 uur geleden zei SwitchFreak:Welkom terug @Ghost_Rider1981
Wordt naar gekeken
2 uur geleden zei SwitchFreak:Welkom terug @Ghost_Rider1981
Wordt naar gekeken
Citaat van Diederik op 23 augustus 2021, 08:00Ik wacht het ff af want ik had ook een probleem met aanmelden. Goed nieuws dat dan weer wel.
Ik wacht het ff af want ik had ook een probleem met aanmelden. Goed nieuws dat dan weer wel.