malwarebytes antivirus kan geen utorrent downloaden
Citaat van smal op 29 april 2017, 16:44om een film te downloaden kan u torrent gebruiken maar mij malwarebytes weiger dat,wat kan anders doen om een film binnen te halen.
groeten w smal
om een film te downloaden kan u torrent gebruiken maar mij malwarebytes weiger dat,wat kan anders doen om een film binnen te halen.
groeten w smal
Citaat van Demo op 30 april 2017, 12:5418 uur geleden zei Draakie:Welke melding krijg je van malwarebytes en welk torrent programma gebruik je?
18 uur geleden zei Draakie:Welke melding krijg je van malwarebytes en welk torrent programma gebruik je?
IK gebruik Malware bytes Premium trial proef maar gooi die u torrent weg
Bij het nieuw downloaden van u torrent wordt het gelijk in quarantaine gezet.
Dus u torrent is niet te downloaden is allen torrent zo of alleen met u torrent.
Groeten w smal
18 uur geleden zei Draakie:Welke melding krijg je van malwarebytes en welk torrent programma gebruik je?
IK gebruik Malware bytes Premium trial proef maar gooi die u torrent weg
Bij het nieuw downloaden van u torrent wordt het gelijk in quarantaine gezet.
Dus u torrent is niet te downloaden is allen torrent zo of alleen met u torrent.
Groeten w smal
Citaat van Duken op 30 april 2017, 16:34Helaas bevat utorrent ook diversen spyware elke je onder een verkeerde installatie actief kan maken. Daarom vallen virusscanners erover.
Tip, gebruik de betere en snellere qbittorrent idpv utorrent.
Helaas bevat utorrent ook diversen spyware elke je onder een verkeerde installatie actief kan maken. Daarom vallen virusscanners erover.
Tip, gebruik de betere en snellere qbittorrent idpv utorrent.