lord of the rings return of the king
Citaat van k2711 op 21 januari 2017, 16:22Hoy
heb probleem met lord of the rings return of the king op windows 10 te starten weet iemand raad alvast bedank
Hoy
heb probleem met lord of the rings return of the king op windows 10 te starten weet iemand raad alvast bedank
Citaat van reneetje1969 op 21 januari 2017, 22:21Probeer het spel eens als Administrator uit te voeren. Dit doe je door er met je rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor: Als administrator uitvoeren.
Probeer het spel eens als Administrator uit te voeren. Dit doe je door er met je rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor: Als administrator uitvoeren.
Citaat van k2711 op 22 januari 2017, 15:33hartelijk dank maar werkt ook niet ben bang dat oudere spellen niet doen met windows 10 en een VirtualBox dan instaleeren
hartelijk dank maar werkt ook niet ben bang dat oudere spellen niet doen met windows 10 en een VirtualBox dan instaleeren
Citaat van Demo op 22 januari 2017, 18:112 uur geleden zei k2711:hartelijk dank maar werkt ook niet ben bang dat oudere spellen niet doen met windows 10 en een VirtualBox dan instaleeren
Daar ben ik inderdaad bang voor, je kunt nog proberen hem onder Windows XP compatability uit te voeren misschien dat dat werkt.
En misschien dat deze oplossing werkt:
http://www.intel.com/content/www/us/en/support/graphics-drivers/000007035.html
2 uur geleden zei k2711:hartelijk dank maar werkt ook niet ben bang dat oudere spellen niet doen met windows 10 en een VirtualBox dan instaleeren
Daar ben ik inderdaad bang voor, je kunt nog proberen hem onder Windows XP compatability uit te voeren misschien dat dat werkt.
En misschien dat deze oplossing werkt:
http://www.intel.com/content/www/us/en/support/graphics-drivers/000007035.html
Citaat van k2711 op 23 januari 2017, 09:55hartelijk dank maar werkt ook niet ben bang dat oudere spellen niet doen met windows 10 en een VirtualBox dan instaleeren
hartelijk dank maar werkt ook niet ben bang dat oudere spellen niet doen met windows 10 en een VirtualBox dan instaleeren
Citaat van k2711 op 25 januari 2017, 10:17heb een oplossing het origineel spel doet niet op windows10 maar die gedownload wel ik snap niets van
heb een oplossing het origineel spel doet niet op windows10 maar die gedownload wel ik snap niets van