Leaderboard op Duken.nl
Citaat van William op 7 december 2016, 08:38De upgrade van het forum is voltooit en we zijn voorzien van een zogenoemd leaderboard.
Het leaderboard is te openen via het bovenstaande menu of via de geweldige link
http://www.duken.nl/forums/leaderboard/
Je zit direct welke leden er de laatste maand voor de meest gewaardeerde bijdragen hebben gezorgd. Daaronder zie je ook de content van de afgelopen maand waar de waardeling op is gegeven.
Je kan ook de tijdlijn aanpassen van Maand, naar jaar, dag, eigen datum reeks etc.Via de Vorige Leaders kan je top drie zien van leden welke de de meest gewaardeerde content hebben verkregen.
Via dee Top Leden kan je het totaal overzicht zien van de leden met de meest gewaardeerde bijdragen.
Ook in de profielen van de gebruikers is te zien wanneer je voor het laatst de meest gewaardeerde content had.
Nu een vraag aan jullie, momenteel heet deze functie "Leaderboard" . Ik wil deze graag vertalen naar het Nederlands, maar helaas heb ik nog niet op een mooie vertaling kunnen bedenken. Daar moeten we toch wat moois mee kunnen?
Heeft iemand een leuke / goede vertaling of idee voor het Leaderboard? Laat maar weten! Bedankt!!
De upgrade van het forum is voltooit en we zijn voorzien van een zogenoemd leaderboard.
Het leaderboard is te openen via het bovenstaande menu of via de geweldige link
http://www.duken.nl/forums/leaderboard/
Je zit direct welke leden er de laatste maand voor de meest gewaardeerde bijdragen hebben gezorgd. Daaronder zie je ook de content van de afgelopen maand waar de waardeling op is gegeven.
Je kan ook de tijdlijn aanpassen van Maand, naar jaar, dag, eigen datum reeks etc.
Via de Vorige Leaders kan je top drie zien van leden welke de de meest gewaardeerde content hebben verkregen.
Via dee Top Leden kan je het totaal overzicht zien van de leden met de meest gewaardeerde bijdragen.
Ook in de profielen van de gebruikers is te zien wanneer je voor het laatst de meest gewaardeerde content had.
Nu een vraag aan jullie, momenteel heet deze functie "Leaderboard" . Ik wil deze graag vertalen naar het Nederlands, maar helaas heb ik nog niet op een mooie vertaling kunnen bedenken. Daar moeten we toch wat moois mee kunnen?
Heeft iemand een leuke / goede vertaling of idee voor het Leaderboard? Laat maar weten! Bedankt!!
Citaat van reneetje1969 op 9 december 2016, 20:30Het Duken Plein
Het Duken Plein
Citaat van Duken op 10 december 2016, 07:17Het duken plein, mmmmm die is zeker al in de goede richting!
Nu hebben we nog vorige leaders. Als we daar wat voor verzinnen vertalen we het
Vorige Dukenaars is een beetje gek haha. Of gewoon vorige winnaars....
![]()
Klinkt al goed idee?
Het duken plein, mmmmm die is zeker al in de goede richting!
Nu hebben we nog vorige leaders. Als we daar wat voor verzinnen vertalen we het
Vorige Dukenaars is een beetje gek haha. Of gewoon vorige winnaars....
Klinkt al goed idee?
Citaat van reneetje1969 op 11 december 2016, 19:29Haha, ik zie het inderdaad. Staat best aardig zo
Haha, ik zie het inderdaad. Staat best aardig zo
Citaat van William op 11 december 2016, 19:29Zoals je net noemde @reneetje1969 Eregalerij is nog beter. Ik pas hem aan
Zoals je net noemde @reneetje1969 Eregalerij is nog beter. Ik pas hem aan
Citaat van reneetje1969 op 11 december 2016, 19:31Haha, ook goed
Haha, ook goed
Citaat van William op 11 december 2016, 19:32Ja maar dat was precies de vertaling die ik zocht hehe. Echt geweldig! dank dank! Hij staat er goed bij en is duidelijk
Ja maar dat was precies de vertaling die ik zocht hehe. Echt geweldig! dank dank! Hij staat er goed bij en is duidelijk
Citaat van reneetje1969 op 11 december 2016, 19:33Ja, ziet er prima uit zo. Goed gedaan Draakie.
Ja, ziet er prima uit zo. Goed gedaan Draakie.