wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: AlgemeenLeaderboard op Duken.nl
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Leaderboard op Duken.nl

De upgrade van het forum is voltooit en we zijn voorzien van een zogenoemd leaderboard.

Het leaderboard is te openen via het bovenstaande menu of via de geweldige link ;)

http://www.duken.nl/forums/leaderboard/

Je zit direct welke leden er de laatste maand voor de meest gewaardeerde bijdragen hebben gezorgd. Daaronder zie je ook de content van de afgelopen maand waar de waardeling op is gegeven.
Je kan ook de tijdlijn aanpassen van Maand, naar jaar, dag, eigen datum reeks etc. 

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-28-10.png

Via de Vorige Leaders kan je top drie zien van leden welke de de meest gewaardeerde content hebben verkregen.

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-30-14.png

Via dee Top Leden kan je het totaal overzicht zien van de leden met de meest gewaardeerde bijdragen.

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-32-02.png

Ook in de profielen van de gebruikers is te zien wanneer je voor het laatst de meest gewaardeerde content had.

screenshot-www.duken.nl-2016-12-07-09-33-44.png

Nu een vraag aan jullie, momenteel heet deze functie "Leaderboard" . Ik wil deze graag vertalen naar het Nederlands, maar helaas heb ik nog niet op een mooie vertaling kunnen bedenken. Daar moeten we toch wat moois mee kunnen? 

Heeft iemand een leuke / goede vertaling of idee voor het Leaderboard? Laat maar weten! Bedankt!! :D

Het Duken Plein :)

Het duken plein, mmmmm die is zeker al in de goede richting! :D

Nu hebben we nog vorige leaders. Als we daar wat voor verzinnen vertalen we het ;)

Vorige Dukenaars is een beetje gek haha. Of gewoon vorige winnaars.... :goed: 

Klinkt al goed idee?

Op 9-12-2016 om 21:30 zei reneetje1969:

Het Duken Plein :)

Hij is doorgevoerd ;)

Haha, ik zie het inderdaad. Staat best aardig zo :)

Zoals je net noemde @reneetje1969 Eregalerij is nog beter. Ik pas hem aan :)

Haha, ook goed :D:goed:

Ja maar dat was precies de vertaling die ik zocht hehe. Echt geweldig! dank dank! Hij staat er goed bij en is duidelijk :goed:

Ja, ziet er prima uit zo. Goed gedaan Draakie.