Kodi vpn gebruiken
Citaat van Kireknorp op 26 augustus 2017, 21:09Nog nooit met een vpn gewerkt. Als ik vpn gebruik op mijn pc en telefoon, hoe werkt dat dan met mijn kodi kastje? Dat werkt middels de router via WiFi rechtstreeks op mijn tv.
Nog nooit met een vpn gewerkt. Als ik vpn gebruik op mijn pc en telefoon, hoe werkt dat dan met mijn kodi kastje? Dat werkt middels de router via WiFi rechtstreeks op mijn tv.
Citaat van Meh Meh op 26 augustus 2017, 21:20Je kan een addon installeren voor Kodi.
Hier is meer informatie te vinden: https://www.vpnranks.com/kodi-vpn/
Je kan een addon installeren voor Kodi.
Hier is meer informatie te vinden: https://www.vpnranks.com/kodi-vpn/
Citaat van Duken op 27 augustus 2017, 05:10Wat voor Kodi kastje heb je? Heb je deze met Android?
Je dient hier een vpn cliënt op te draaien. De VPN client op de computer of telefoon is niet actief voor je Kodi kastje.
Je kan deze VPN Gebruiken als je Kodi op Android draait.
Wat voor Kodi kastje heb je? Heb je deze met Android?
Je dient hier een vpn cliënt op te draaien. De VPN client op de computer of telefoon is niet actief voor je Kodi kastje.
Je kan deze VPN Gebruiken als je Kodi op Android draait.
Citaat van Duken op 27 augustus 2017, 05:14Overigens kan je via deze addon de vpn binnen Kodi actief maken als je geen andriod hebt:
http://www.kodipiguide.com/koditutorials/vpn-manager-kodi-best-way/
Overigens kan je via deze addon de vpn binnen Kodi actief maken als je geen andriod hebt:
http://www.kodipiguide.com/koditutorials/vpn-manager-kodi-best-way/
Citaat van Demo op 30 augustus 2017, 07:34Je kan een addon installeren voor Kodi.
Hier is meer informatie te vinden: https://freaksense.com/best-kodi-vpn/
Hier is meer informatie te vinden: https://freaksense.com/best-kodi-vpn/
Citaat van William op 30 augustus 2017, 21:27Je kan KODI ook altijd via een Proxy laten verbinden, waarbij je eigen IP adres ook verborgen blijft, als je die instelt verbind KODI ten alle tijden altijd via een ander IP.
Je kan KODI ook altijd via een Proxy laten verbinden, waarbij je eigen IP adres ook verborgen blijft, als je die instelt verbind KODI ten alle tijden altijd via een ander IP.
Citaat van Demo op 31 augustus 2017, 05:17Bedankt voor het delen van deze prachtige informatie met ons. Deel alstublieft de stappen of methodes, hoe kunnen we dit VPN opzetten (zoals hierboven beschreven).
Bedankt voor het delen van deze prachtige informatie met ons. Deel alstublieft de stappen of methodes, hoe kunnen we dit VPN opzetten (zoals hierboven beschreven).
Citaat van William op 31 augustus 2017, 08:102 hours ago, ScottAdlhoch said:Bedankt voor het delen van deze prachtige informatie met ons. Deel alstublieft de stappen of methodes, hoe kunnen we dit VPN opzetten (zoals hierboven beschreven).
Ikzelf heb de plugin voor KODI om te verbinden met een VPN zelf niet gebruikt, dat zal een ander even moeten delen.
Om te verbinden met een proxy hoef je verder niets te installeren, die optie zit al in KODI ingebouwd, het ligt er ook beetje aan welke Skin je gebruikt waar je de optie voor het instellen van de Proxy vind in KODI
Bij mij vind ik het onder "Systeem -> Internettoegang -> Gebruik Proxyserver" Dan moet je Proxy type instellen, ik gebruik "SOCKS5" met de Proxy server instellingen die ik van mijn VPN/Proxy provider heb gekregen. (Ik gebruik TorGuard).
Ik heb destijds de couponcode "TGLIFETIME50" gebruikt om lid te worden van TorGuard om 50% korting te krijgen op al hun diensten zo lang ik lid blijf.Er zijn overigens meerdere VPN providers die ook Proxy servers aanbieden. Naar mijn weten maakt het niet veel uit of je een Proxy of VPN gebruikt hiervoor, het is wel zo dat een Proxy over het algemeen wat minder sterke encryptie methodes gebruikt dan een VPN, maar het lijkt me sterk dat ze naast het vissen naar IP adressen ook nog internet verkeer gaan decoderen om te kijken of mensen zitten te downloaden, dat zou ze echt gigantisch veel tijd en geld gaan kosten.
2 hours ago, ScottAdlhoch said:Bedankt voor het delen van deze prachtige informatie met ons. Deel alstublieft de stappen of methodes, hoe kunnen we dit VPN opzetten (zoals hierboven beschreven).
Ikzelf heb de plugin voor KODI om te verbinden met een VPN zelf niet gebruikt, dat zal een ander even moeten delen.
Om te verbinden met een proxy hoef je verder niets te installeren, die optie zit al in KODI ingebouwd, het ligt er ook beetje aan welke Skin je gebruikt waar je de optie voor het instellen van de Proxy vind in KODI
Bij mij vind ik het onder "Systeem -> Internettoegang -> Gebruik Proxyserver" Dan moet je Proxy type instellen, ik gebruik "SOCKS5" met de Proxy server instellingen die ik van mijn VPN/Proxy provider heb gekregen. (Ik gebruik TorGuard).
Ik heb destijds de couponcode "TGLIFETIME50" gebruikt om lid te worden van TorGuard om 50% korting te krijgen op al hun diensten zo lang ik lid blijf.
Er zijn overigens meerdere VPN providers die ook Proxy servers aanbieden. Naar mijn weten maakt het niet veel uit of je een Proxy of VPN gebruikt hiervoor, het is wel zo dat een Proxy over het algemeen wat minder sterke encryptie methodes gebruikt dan een VPN, maar het lijkt me sterk dat ze naast het vissen naar IP adressen ook nog internet verkeer gaan decoderen om te kijken of mensen zitten te downloaden, dat zou ze echt gigantisch veel tijd en geld gaan kosten.
Citaat van jhneyalia op 29 september 2017, 07:18On 8/27/2017 at 2:20 AM, Meh Meh said:Je kan een addon installeren voor Kodi.
Hier is meer informatie te vinden:Er zijn meer dan 15 addons, recent toegevoegd in de zee van kodi addons, ik heb een complete lijst met installatie gids.
On 8/27/2017 at 2:20 AM, Meh Meh said:Je kan een addon installeren voor Kodi.
Hier is meer informatie te vinden:
Er zijn meer dan 15 addons, recent toegevoegd in de zee van kodi addons, ik heb een complete lijst met installatie gids.
Citaat van davidryan op 30 oktober 2017, 13:53Je kan een addon installeren voor Kodi.
Zie huisregels, linken in eerste bericht is niet toegestaan
Zie huisregels, linken in eerste bericht is niet toegestaan