Kodi met exodus geen 4k of 1080p HD resolutie
Citaat van Pctje op 25 augustus 2017, 09:21Dag allen,
Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen. Voor de zekerheid maar even hier geplaatst. Voel je vrij om het te verplaatsen.
Ik gebruik met veel plezier Kodi in combinatie met Exodus. Nu heb ik de laatste tijd dat het tabblad "meest bekeken" het niet meer doet.
Daarnaast zie ik sinds een paar dagen ook alleen maar nog "HD" films en geen 1080P en 4k meer. Terwijl ik het liefst op die kwaliteit mijn films kijk.
Ik las toevallig het artikel van brein komt het wellicht daardoor? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb laatste update Kodi geïnstalleerd, maar ook de cache van exodus leeg gehaald en bronnen ook vernieuwd maar niets mocht baten. Exodus update zichzelf als het goed is.Alvast bedankt voor alle adviezen!
Dag allen,
Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen. Voor de zekerheid maar even hier geplaatst. Voel je vrij om het te verplaatsen.
Ik gebruik met veel plezier Kodi in combinatie met Exodus. Nu heb ik de laatste tijd dat het tabblad "meest bekeken" het niet meer doet.
Daarnaast zie ik sinds een paar dagen ook alleen maar nog "HD" films en geen 1080P en 4k meer. Terwijl ik het liefst op die kwaliteit mijn films kijk.
Ik las toevallig het artikel van brein komt het wellicht daardoor? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb laatste update Kodi geïnstalleerd, maar ook de cache van exodus leeg gehaald en bronnen ook vernieuwd maar niets mocht baten. Exodus update zichzelf als het goed is.
Alvast bedankt voor alle adviezen!
Citaat van Duken op 25 augustus 2017, 12:23Welke link had je gebruikt voor Exodus? De "oude' tvaddons is offline.
Je kunt nu deze gebruiken: https://www.tvaddons.co/
Of
Dan zou je ze weer moeten hebben.
Welke link had je gebruikt voor Exodus? De "oude' tvaddons is offline.
Je kunt nu deze gebruiken: https://www.tvaddons.co/
Of
Dan zou je ze weer moeten hebben.
Citaat van Pctje op 26 augustus 2017, 08:27Ik had de handleiding van jullie gevolgd. Zijn deze nog veilig of worden deze gevolgd door brein?
Ik had de handleiding van jullie gevolgd. Zijn deze nog veilig of worden deze gevolgd door brein?
Citaat van Duken op 26 augustus 2017, 08:37De handleiding is veilig. En exodus maakt gebruikt van sharesites. Geen torrent constructie. Maar zeg nooit nooit, gebruik een vpn. Altijd fijn voor je privacy.
De handleiding is veilig. En exodus maakt gebruikt van sharesites. Geen torrent constructie. Maar zeg nooit nooit, gebruik een vpn. Altijd fijn voor je privacy.