Kodi kan geen Zip file aanmaken
Citaat van Gouffy op 9 december 2018, 10:10Ik kan geen Zip file aanmaken bij het toevoegen van een locatie . Hoe kan ik dit oplossen ?
Ik kan geen Zip file aanmaken bij het toevoegen van een locatie . Hoe kan ik dit oplossen ?
Citaat van Demo op 9 december 2018, 11:461 uur geleden zei Gouffy:Ik kan geen Zip file aanmaken bij het toevoegen van een locatie . Hoe kan ik dit oplossen ?
Wat precies bij jou het probleem is kan ik ook niet opmaken uit jouw vraag, maar onder Deze Link kan je uitleg vinden over het installeren van een addon in Kodi.
De uitleg is welliswaar van TVAddons, maar zal niet veel verschillen met het toevoegen van een andere addon leverancier.
Mocht je nog meer uitleg willen hebben, dan heb ik ook van TV Expert nog een beschrijving gevonden die je kan vinden Deze Link
1 uur geleden zei Gouffy:Ik kan geen Zip file aanmaken bij het toevoegen van een locatie . Hoe kan ik dit oplossen ?
Wat precies bij jou het probleem is kan ik ook niet opmaken uit jouw vraag, maar onder Deze Link kan je uitleg vinden over het installeren van een addon in Kodi.
De uitleg is welliswaar van TVAddons, maar zal niet veel verschillen met het toevoegen van een andere addon leverancier.
Mocht je nog meer uitleg willen hebben, dan heb ik ook van TV Expert nog een beschrijving gevonden die je kan vinden Deze Link