Kan geen reactie meer geven in Private Releases
Citaat van Stingvogel op 30 mei 2022, 20:37Sinds gisteren kan ik geen reactie meer geven in Private Releases.
Als ik klik op reactie toevoegen is dit veld geblokkeerd. Ik kan er niets meer in typen. Een privé bericht sturen is ook niet mogelijk omdat ik wel een onderwerp kan typen maar geen bericht. En aangezien dit een verplicht veld is gaat dit mis en kan ik het ook niet verzenden. Geen idee wat ik anders doe.
Sinds gisteren kan ik geen reactie meer geven in Private Releases.
Als ik klik op reactie toevoegen is dit veld geblokkeerd. Ik kan er niets meer in typen. Een privé bericht sturen is ook niet mogelijk omdat ik wel een onderwerp kan typen maar geen bericht. En aangezien dit een verplicht veld is gaat dit mis en kan ik het ook niet verzenden. Geen idee wat ik anders doe.
Citaat van Demo op 30 mei 2022, 20:59Het beste is om contact op te nemen met @MrAudi voor dit probleem.
met vriendelijke groet,
SwitchFreak
Het beste is om contact op te nemen met @MrAudi voor dit probleem.
met vriendelijke groet,
SwitchFreak
Citaat van zomersla op 31 mei 2022, 09:1110 uur geleden zei MrAudi:We zijn in contact in privé-bericht.
Zijn we uit de lucht Mr.Audi ?
10 uur geleden zei MrAudi:We zijn in contact in privé-bericht.
Zijn we uit de lucht Mr.Audi ?
Citaat van MrAudi op 31 mei 2022, 21:40Hier is geen moment downtime geweest.
Ik heb wel gemerkt, dat op een bepaald moment mensen via de PIA VPN er niet op geraakten.
Was ook maar eventjes, maar dat viel wel op.Stingvogel heeft trouwens te kennen gegeven dat het probleem is opgelost nu.
Hier is geen moment downtime geweest.
Ik heb wel gemerkt, dat op een bepaald moment mensen via de PIA VPN er niet op geraakten.
Was ook maar eventjes, maar dat viel wel op.
Stingvogel heeft trouwens te kennen gegeven dat het probleem is opgelost nu.