IPTV
Citaat van SirNixon op 26 augustus 2021, 09:52Goedemorgen!
Niet helemaal zeker of het hier hoort..
Ik ben op zoek naar een goede provider voor IPTV. En of dit überhaupt nog beetje werkbaar is tegenwoordig. Al beetje rond lopen neuzen maar nergens echt een goed antwoord gekregen. Wel wat verwijzingen naar AliExpress maar daar wordt een hoop aangeboden maar geen idee wat goed is en wat niet... (ook al bij 1 een test account gevraagd maar nooit reactie gekregen)
Goedemorgen!
Niet helemaal zeker of het hier hoort..
Ik ben op zoek naar een goede provider voor IPTV. En of dit überhaupt nog beetje werkbaar is tegenwoordig. Al beetje rond lopen neuzen maar nergens echt een goed antwoord gekregen. Wel wat verwijzingen naar AliExpress maar daar wordt een hoop aangeboden maar geen idee wat goed is en wat niet... (ook al bij 1 een test account gevraagd maar nooit reactie gekregen)
Citaat van Duken op 27 augustus 2021, 06:5817 uur geleden zei Hurley:Mag ik hier een link zetten naar een aanbieder @Duken?
Ja hoor, volgens mij mag je informatief nog linken.
![]()
17 uur geleden zei Hurley:Mag ik hier een link zetten naar een aanbieder @Duken?
Ja hoor, volgens mij mag je informatief nog linken.
Citaat van Hurley op 27 augustus 2021, 09:44Top ,wist ik niet zeker namelijk! Zie dat mijn aanbieder geen website meer heeft, zal even kijken waar ik hem kan benaderen. Dan laat ik het weten
Top ,wist ik niet zeker namelijk! Zie dat mijn aanbieder geen website meer heeft, zal even kijken waar ik hem kan benaderen. Dan laat ik het weten
Citaat van Demo op 27 augustus 2021, 18:55@SirNixon Als je een goeie IPTV provider zoekt dan kun je eens kijken bij iptvtotaal. Deze heeft de 10-15 Mbit ziggo streams. Ook veel serie en VOD, ook 4K. moet je alleen opletten. Ze hebben 2 verschillende pakketen met zenders, maar voor beide kan de 48 uur trail krijgen.
Verder kun je eens een kijkje nemen op het kodi forum. Hier staat een topic naar ervaringen van verschillende aanbieders.
@SirNixon Als je een goeie IPTV provider zoekt dan kun je eens kijken bij iptvtotaal. Deze heeft de 10-15 Mbit ziggo streams. Ook veel serie en VOD, ook 4K. moet je alleen opletten. Ze hebben 2 verschillende pakketen met zenders, maar voor beide kan de 48 uur trail krijgen.
Verder kun je eens een kijkje nemen op het kodi forum. Hier staat een topic naar ervaringen van verschillende aanbieders.
Citaat van Jaccus op 27 augustus 2021, 19:45Ook belangrijk is natuurlijk de IPTV box.
Bij mij is de Formuler Z8 Pro uitgesproken favoriet. Ook de bij de Formuler geleverde app "MYTV Online" is de nmi beste IPTV app op dit moment.
En nee, dit zijn puur mijn bevindingen. Heb geen enkele relatie met het Formuler product.😂
Ook belangrijk is natuurlijk de IPTV box.
Bij mij is de Formuler Z8 Pro uitgesproken favoriet. Ook de bij de Formuler geleverde app "MYTV Online" is de nmi beste IPTV app op dit moment.
En nee, dit zijn puur mijn bevindingen. Heb geen enkele relatie met het Formuler product.😂
Citaat van Demo op 27 augustus 2021, 20:43Ik gebruik een NVIDIA Shield TV Pro met Tivimate, en af en toe iMPlayer.. Werken ook heel goed. Ik gebruik ook een eigen epg bron (betaald) en in tivimate, kun je sinds de laatste update, zoveel epg bronnen toevoegen als je wilt.
Als Formuler de MYTV Online los betaald zouden aanbieden, dan hadden ze goud geld kunnen verdienen. Veel mensen kopen alleen een Formuler voor de MYTV Online. De Formuler is een populair apparaat. Heb ze in het verleden ook gehad. Heb voor mezelf een Plex server boven staan. Vandaar de Shield. Met een Formuler kan je ook wel streamen, maar er wordt veel getranscodeerd, omdat een Formuler Z8 (Pro) oa geen E-ARC ondersteund. Maar uiteindelijk blijft een persoonlijke keus. 😁 Het belangrijkste is dat het werkt.
Ik gebruik een NVIDIA Shield TV Pro met Tivimate, en af en toe iMPlayer.. Werken ook heel goed. Ik gebruik ook een eigen epg bron (betaald) en in tivimate, kun je sinds de laatste update, zoveel epg bronnen toevoegen als je wilt.
Als Formuler de MYTV Online los betaald zouden aanbieden, dan hadden ze goud geld kunnen verdienen. Veel mensen kopen alleen een Formuler voor de MYTV Online. De Formuler is een populair apparaat. Heb ze in het verleden ook gehad. Heb voor mezelf een Plex server boven staan. Vandaar de Shield. Met een Formuler kan je ook wel streamen, maar er wordt veel getranscodeerd, omdat een Formuler Z8 (Pro) oa geen E-ARC ondersteund. Maar uiteindelijk blijft een persoonlijke keus. 😁 Het belangrijkste is dat het werkt.
Citaat van SirNixon op 30 augustus 2021, 11:00Bedankt voor alle reacties! Ik heb ondertussen een provider (noem je dat zo met IPTV?) gevonden. En ben nu bezig met de app IPTV Smarters. Werkt op zich prima op mn telefoon. Moet het nog proberen op het bakje... Heb een MQX Pro via via gekregen. Iemand ervaring hiermee? Tis nog wel even uitzoeken hoe ik ook kan opnemen etc.
-Edit; de Formuler 8 lees ik veel goede dingen over, vooral de bijbehorende app.. Kun je die app niet als losse APK ergens downloaden? Als het allemaal bevalt dan moet ik toch maar dat bakje misschien aanschaffen..
Bedankt voor alle reacties! Ik heb ondertussen een provider (noem je dat zo met IPTV?) gevonden. En ben nu bezig met de app IPTV Smarters. Werkt op zich prima op mn telefoon. Moet het nog proberen op het bakje... Heb een MQX Pro via via gekregen. Iemand ervaring hiermee? Tis nog wel even uitzoeken hoe ik ook kan opnemen etc.
-Edit; de Formuler 8 lees ik veel goede dingen over, vooral de bijbehorende app.. Kun je die app niet als losse APK ergens downloaden? Als het allemaal bevalt dan moet ik toch maar dat bakje misschien aanschaffen..