IPAD 11 opnieuw instellen zonder activatie?
Citaat van mimidelahaye op 26 januari 2019, 05:27Beste
Ik heb een probleem ,de Ipad 11 van mijn vriend geeft steeds de melding dat zijn apple ID niet is geactiveerd. (Support via mij bij apple if aanvragen met zijn apple ID lukt niet omdat deze niet is gekend bij Apple
Het probleem is voortgekomen door waarschijnlijk alle verificatie niet tijdig op de locatie (mail en gsm) toekwamen en het aantal hierdoor was bereikt.
Ik werk niet met deze software heb wel een tablet (android) en Pc.
Ik zou graag weten wat de beste manier is om deze Ipad opnieuw in te stellen zodanig dat deze alle mogelijkheden geeft die beschikbaar zijn.
Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat
Beste
Ik heb een probleem ,de Ipad 11 van mijn vriend geeft steeds de melding dat zijn apple ID niet is geactiveerd. (Support via mij bij apple if aanvragen met zijn apple ID lukt niet omdat deze niet is gekend bij Apple
Het probleem is voortgekomen door waarschijnlijk alle verificatie niet tijdig op de locatie (mail en gsm) toekwamen en het aantal hierdoor was bereikt.
Ik werk niet met deze software heb wel een tablet (android) en Pc.
Ik zou graag weten wat de beste manier is om deze Ipad opnieuw in te stellen zodanig dat deze alle mogelijkheden geeft die beschikbaar zijn.
Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat
Citaat van Duken op 26 januari 2019, 06:18Helaas heb ikzo snel alleen een Engelstalige oplossing. Kan je daar uitkomen?
https://www.imyfone.com/ios-data-erase/how-to-reset-ipad-without-apple-id/
Helaas heb ikzo snel alleen een Engelstalige oplossing. Kan je daar uitkomen?
https://www.imyfone.com/ios-data-erase/how-to-reset-ipad-without-apple-id/
Citaat van Demo op 26 januari 2019, 07:01Ik heb nog een reset methode gevonden die via iTunes uitgevoerd moet worden.
iPad resetten die nog nooit gesynchroniseerd is met iTunes
1.Verbind de iPad met de USB-kabel met je computer.
2.Indien niet automatisch: open iTunes op de computer.
3.Wanneer om een wachtwoord wordt gevraagd, dat je niet hebt, haal de USB-stekker uit de iPad (niet uit de computer).
4.Zet de iPad uit (slaapknop enkele seconden indrukken totdat de rode schuiver verschijnt en schakel de iPad uit).
5.Verbind de iPad weer met de USB-kabel die nog in de computer is geplaatst, terwijl je de Home-knop ingedrukt houdt. Laat de home-knop pas los als je het bericht ziet ‘Verbinden met iTunes’ of ‘Connect to iTunes’.
6.iTunes herkent dat een iPad is verbonden in herstelmodus (Engels: recovery mode). Klik op ‘OK’ en selecteer ‘Herstellen’ of ‘Restore’ om de iPad terug te zetten op fabrieksinstellingen.
Ik heb nog een reset methode gevonden die via iTunes uitgevoerd moet worden.
iPad resetten die nog nooit gesynchroniseerd is met iTunes
1.Verbind de iPad met de USB-kabel met je computer.
2.Indien niet automatisch: open iTunes op de computer.
3.Wanneer om een wachtwoord wordt gevraagd, dat je niet hebt, haal de USB-stekker uit de iPad (niet uit de computer).
4.Zet de iPad uit (slaapknop enkele seconden indrukken totdat de rode schuiver verschijnt en schakel de iPad uit).
5.Verbind de iPad weer met de USB-kabel die nog in de computer is geplaatst, terwijl je de Home-knop ingedrukt houdt. Laat de home-knop pas los als je het bericht ziet ‘Verbinden met iTunes’ of ‘Connect to iTunes’.
6.iTunes herkent dat een iPad is verbonden in herstelmodus (Engels: recovery mode). Klik op ‘OK’ en selecteer ‘Herstellen’ of ‘Restore’ om de iPad terug te zetten op fabrieksinstellingen.
Citaat van mimidelahaye op 26 januari 2019, 13:47Beste Duken ,Drifter &...
Ik zal deze informatie zeker eens aandachtig lezen, het is voor mij niet moeilijk om diverse talen te lezen. Had toen ik nog werkte verschillende technische documenten in verschillende talen voor het installeren ,afregelen en fout oplossingen.
Veel dank voor deze snelle reactie en zal het forum op de hoogte houden van hoe ik dit heb opgelost.
Prettig weekend
Mireille
Beste Duken ,Drifter &...
Ik zal deze informatie zeker eens aandachtig lezen, het is voor mij niet moeilijk om diverse talen te lezen. Had toen ik nog werkte verschillende technische documenten in verschillende talen voor het installeren ,afregelen en fout oplossingen.
Veel dank voor deze snelle reactie en zal het forum op de hoogte houden van hoe ik dit heb opgelost.
Prettig weekend
Mireille