Invite only?
Citaat van Darkrose op 26 augustus 2022, 13:57Is er nog een NZB community waar je lid kunt worden zonder invite?
Sinds private release eruit ligt heb ik geen enkele community meer waar ik kan downloaden. En ik denk dat er meer zitten zoals ik zit. Ik zou bijvoorbeeld ook niet weten wie er lid zijn van de community's die op invite draaien en kan zodoende ook nooit aan een invite komen.
Iemand tips?
Is er nog een NZB community waar je lid kunt worden zonder invite?
Sinds private release eruit ligt heb ik geen enkele community meer waar ik kan downloaden. En ik denk dat er meer zitten zoals ik zit. Ik zou bijvoorbeeld ook niet weten wie er lid zijn van de community's die op invite draaien en kan zodoende ook nooit aan een invite komen.
Iemand tips?
Citaat van Sluikie Luuk op 26 augustus 2022, 14:34Hoi allen, voor mij dezelfde vraag als Darkhorse.
Ook mijn bron is opgedroogd, maar ben niet bekent met andere users om uitgenodigd worden.
Hoi allen, voor mij dezelfde vraag als Darkhorse.
Ook mijn bron is opgedroogd, maar ben niet bekent met andere users om uitgenodigd worden.
Citaat van Demo op 26 augustus 2022, 14:39Het is duidelijk dat je een aantal maanden de berichten op dit forum hebt gemist @Darkrose, want dan had je ook het antwoord wel geweten. Als je wat meer informatie wil is het misschien verstandig om het overzicht van topics over dit onderwerp eens door te bladeren wat je kan vinden onder deze link, waar dit topic nu ook een aanvulling op is. Ik wil nog wel even herhalen wat er al wekenlang wordt geadviseerd en dat is dat wachten of vragen om een invite zinloos is en je zelf de berichten op dit forum regelmatig moet lezen om te zien of er nog een goede tip naar een (nieuwe) Community wordt gegeven. Helemaal zonder nieuwe downloads hoef je niet te zitten (afhankelijk van wat je doorgaans zoekt natuurlijk), want op Spotnet/Spotweb en nzbserver.com verschijnen dagelijks nieuwe films en serieafleveringen met NL retail ondertitelingen.
Het is duidelijk dat je een aantal maanden de berichten op dit forum hebt gemist @Darkrose, want dan had je ook het antwoord wel geweten. Als je wat meer informatie wil is het misschien verstandig om het overzicht van topics over dit onderwerp eens door te bladeren wat je kan vinden onder deze link, waar dit topic nu ook een aanvulling op is. Ik wil nog wel even herhalen wat er al wekenlang wordt geadviseerd en dat is dat wachten of vragen om een invite zinloos is en je zelf de berichten op dit forum regelmatig moet lezen om te zien of er nog een goede tip naar een (nieuwe) Community wordt gegeven. Helemaal zonder nieuwe downloads hoef je niet te zitten (afhankelijk van wat je doorgaans zoekt natuurlijk), want op Spotnet/Spotweb en nzbserver.com verschijnen dagelijks nieuwe films en serieafleveringen met NL retail ondertitelingen.
Citaat van Maurice69 op 26 augustus 2022, 14:433 minuten geleden zei Skeletor:Het is duidelijk dat je een aantal maanden de berichten op dit forum hebt gemist @Darkrose, want dan had je ook het antwoord wel geweten. Als je wat meer informatie wil is het misschien verstandig om het overzicht van topics over dit onderwerp eens door te bladeren wat je kan vinden onder deze link, waar dit topic nu ook een aanvulling op is. Ik wil nog wel even herhalen wat er al wekenlang wordt geadviseerd en dat is dat wachten of vragen om een invite zinloos is en je zelf de berichten op dit forum regelmatig moet lezen om te zien of er nog een goede tip naar een (nieuwe) Community wordt gegeven. Helemaal zonder nieuwe downloads hoef je niet te zitten (afhankelijk van wat je doorgaans zoekt natuurlijk), want op Spotnet/Spotweb en nzbserver.com verschijnen dagelijks nieuwe films en serieafleveringen met NL retail ondertitelingen.
Heb je misschien ook nog een tip m.b.t. eBooks toevallig?
3 minuten geleden zei Skeletor:Het is duidelijk dat je een aantal maanden de berichten op dit forum hebt gemist @Darkrose, want dan had je ook het antwoord wel geweten. Als je wat meer informatie wil is het misschien verstandig om het overzicht van topics over dit onderwerp eens door te bladeren wat je kan vinden onder deze link, waar dit topic nu ook een aanvulling op is. Ik wil nog wel even herhalen wat er al wekenlang wordt geadviseerd en dat is dat wachten of vragen om een invite zinloos is en je zelf de berichten op dit forum regelmatig moet lezen om te zien of er nog een goede tip naar een (nieuwe) Community wordt gegeven. Helemaal zonder nieuwe downloads hoef je niet te zitten (afhankelijk van wat je doorgaans zoekt natuurlijk), want op Spotnet/Spotweb en nzbserver.com verschijnen dagelijks nieuwe films en serieafleveringen met NL retail ondertitelingen.
Heb je misschien ook nog een tip m.b.t. eBooks toevallig?
Citaat van Darkrose op 26 augustus 2022, 15:05Ja, dat klopt. Ik heb flink wat gemist zie ik. Ik ben ook flink ziek geweest en vakantie, maar bedankt voor je reactie. Ik ga me eens even flink bijlezen en me in een hoekje zitten schamen dat ik daar zelf niet aangedacht heb.
Ja, dat klopt. Ik heb flink wat gemist zie ik. Ik ben ook flink ziek geweest en vakantie, maar bedankt voor je reactie. Ik ga me eens even flink bijlezen en me in een hoekje zitten schamen dat ik daar zelf niet aangedacht heb.
Citaat van niemanx op 27 augustus 2022, 13:02samuraiplace.com nzb site
is af en toe wel open voor nieuw aanmelding
in weekend enz
dus zou zeggen blijven proberen
samuraiplace.com nzb site
in weekend enz
Citaat van Singularity op 27 augustus 2022, 16:10Op de buitenlandse fora is alles zo'n beetje nog open voor regs. En tegenwoordig komt het meest van de streamingsdiensten af waar al standaard zo'n beetje alle talen en ondertitles al in zitten.
Op de buitenlandse fora is alles zo'n beetje nog open voor regs. En tegenwoordig komt het meest van de streamingsdiensten af waar al standaard zo'n beetje alle talen en ondertitles al in zitten.
Citaat van JorisTweePinter op 27 augustus 2022, 18:45...en als dan op de manier van @singularity er geen NL ondertitel is dan op OpenSub.org even zoeken.
...en als dan op de manier van @singularity er geen NL ondertitel is dan op OpenSub.org even zoeken.
Citaat van Diederik op 27 augustus 2022, 18:485 uur geleden zei niemanx:samuraiplace.com nzb site
in weekend enz
Die zit op invite only op dit moment
5 uur geleden zei niemanx:samuraiplace.com nzb site
in weekend enz
Die zit op invite only op dit moment
Citaat van Viney op 28 augustus 2022, 14:09ik kijk bijna dagelijks op dit forum maar tot nu toe nog niks interessants tegengekomen dus doe het momenteel maar met spotnet.
Samuraiplace is ook met een invite link spijtig genoeg
hopelijk komt er snel iets nieuws
duimen maar 😉
ik kijk bijna dagelijks op dit forum maar tot nu toe nog niks interessants tegengekomen dus doe het momenteel maar met spotnet.
Samuraiplace is ook met een invite link spijtig genoeg
hopelijk komt er snel iets nieuws
duimen maar 😉