wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Inactieve leden opgeruimd op Paradise4every1.com ?

Page 1 of 2Volgende

Zal zo net even in loggen bij paradise4every1 kan ik niet meer inloggen, blijkt dat ze daar inactiefe leden hebben verwijderd

Beetje vreemd want heb gisteravond nog een ebook daar weg gehaald, dan ben je wel heel kort met inactiefeleden

Ook anderen op soundtrack hebben dezelfde ervaringen, ook zo maar een paar verwijderd

ja vindt toch dat dat even gemeld moet, zo ga je niet met leden om sorry hoor, moet het even kwijt

ik heb juist hetzelfde voor. snap het ook niet.

14 uur geleden zei Misterkilobyte:

ja vindt toch dat dat even gemeld moet, zo ga je niet met leden om sorry hoor, moet het even kwijt

Ik denk ook dat je het zo netjes verwoord. Wanneer wordt je als inactief lid gezien en wordt je verwijderd? Nu lijkt dat gissen binnen de community. :(

Dat is wel heel kort.  Dat zou je eerder verwachten als je bijvoorbeeld enkele maanden niet bent ingelogd.

Zoiets even vermelden lijkt me inderdaad een kleine moeite. In de mail die je na aanmelding ontvangt en/of in de huisregels.

Een zinnetje en alles is duidelijk.

Ook ik ben plotseling van het forum af gegooid, terwijl ik er toch echt meerdere keren per week op keek en met regelmaat reageerde. Erg vreemd!

Ik ook . vreemd ik was daar regelmatig ingelogd

ik heb hetzelfde probleem. jammer dat je ook niets kan vragen of contact opnemen. ik zat minstens 5x per week op het forum. begrijp er ook niets van

Op 14-12-2020 om 17:35 zei Misterkilobyte:

Ook anderen op soundtrack hebben dezelfde ervaringen, ook zo maar een paar verwijderd

Bij Mystic is het  verhaal , er zijn daar vele leden verwijderd, en willen met een klein groepje echte liefhebbers verder, Zo stond in een mail die ik van een bekende heb gelezen.

Het blijft gewoon vreemd dat actieve leden zonder enige melding van het forum verwijderd worden, ik snap gewoon niet zo goed waarom dat is gedaan. Die uitleg had ik naar actieve leden wel gepast gevonden.

Hier het zelfde. Maar ook op Tigersplace kan ik niet meer inloggen. 

Opnieuw registreren lukt ook niet. Jammer. 

Was een regelmatige bezoeker en haalde regelmatig iets op. 

Page 1 of 2Volgende