Ik zoek een simpel programma voor mp3's te downloaden
Citaat van Demo op 3 december 2016, 12:41Ik heb gehoord dat mensen terug gevallen zijn op Soulseek sinds What.cd offline is gehaald. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar het is volgens mij vrij gebruiksvriendelijk. Neem anders zelf eens een kijkje:
Ik heb gehoord dat mensen terug gevallen zijn op Soulseek sinds What.cd offline is gehaald. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar het is volgens mij vrij gebruiksvriendelijk. Neem anders zelf eens een kijkje:
Citaat van Satangel op 4 februari 2017, 14:22Op 12/3/2016 om 13:41 zei ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ:Ik heb gehoord dat mensen terug gevallen zijn op Soulseek sinds What.cd offline is gehaald. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar het is volgens mij vrij gebruiksvriendelijk. Neem anders zelf eens een kijkje:
Ik gebruik dit ook en werkt perfect. Heel bruikbaar
Op 12/3/2016 om 13:41 zei ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ:Ik heb gehoord dat mensen terug gevallen zijn op Soulseek sinds What.cd offline is gehaald. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar het is volgens mij vrij gebruiksvriendelijk. Neem anders zelf eens een kijkje:
Ik gebruik dit ook en werkt perfect. Heel bruikbaar
Citaat van Satangel op 18 mei 2018, 07:59Ik zelf gebruik nu Deezloader Reborn;
https://www.youtube.com/watch?v=WCJjZYzFoZE
Zie description voor links. Je moet een gratis account aanmaken op Deezer en daarmee inloggen, daarna downloadt ie van hun servers in perfecte quality. Werkt al maanden goed, Deezloader bestaat al jaren.
Ik zelf gebruik nu Deezloader Reborn;
https://www.youtube.com/watch?v=WCJjZYzFoZE
Zie description voor links. Je moet een gratis account aanmaken op Deezer en daarmee inloggen, daarna downloadt ie van hun servers in perfecte quality. Werkt al maanden goed, Deezloader bestaat al jaren.
Citaat van 09128387 op 19 mei 2018, 15:3122 minuten geleden zei Gast muziek downloaden:deze is erg simpel en alleen muziek
soulseek
bestanden delen is wel een vereiste
delen mag niet en bang om je te reggen gast muziek downlaoden haha
22 minuten geleden zei Gast muziek downloaden:deze is erg simpel en alleen muziek
soulseek
bestanden delen is wel een vereiste
delen mag niet en bang om je te reggen gast muziek downlaoden haha