Ik stel me even voor
Citaat van mimidelahaye op 30 oktober 2018, 19:01Mijn voorkeuren in lteratuur is o.a. Jules Verne ,Jan de Hartog en C.S. Forester en wat mijn favoriete genre van luziek is Franse Chanson en hier is mijn favoriete zangeres Mireille Mathieu.
Ik ben iemand die altijd bereid ben om iemand te helpen voor zover dit in mijn mogelijkheden ligt ,ik heb een hekel aan loze beloftes en dat men niet eerlijk en meer leugens verteld en deze ban ik zonder problemen uit mijn leven.
Verder ben ik sinds 2007 van geslacht veranderd en ben nu gelukkig om mijn leven te leoiden als vrouw
Tot zover een korte samenvatting
En bij deze wil ik het team bedanken voor de aanvaarding van mij als lid
Veel groeten
Mireille
Mijn voorkeuren in lteratuur is o.a. Jules Verne ,Jan de Hartog en C.S. Forester en wat mijn favoriete genre van luziek is Franse Chanson en hier is mijn favoriete zangeres Mireille Mathieu.
Ik ben iemand die altijd bereid ben om iemand te helpen voor zover dit in mijn mogelijkheden ligt ,ik heb een hekel aan loze beloftes en dat men niet eerlijk en meer leugens verteld en deze ban ik zonder problemen uit mijn leven.
Verder ben ik sinds 2007 van geslacht veranderd en ben nu gelukkig om mijn leven te leoiden als vrouw
Tot zover een korte samenvatting
En bij deze wil ik het team bedanken voor de aanvaarding van mij als lid
Veel groeten
Mireille
Citaat van Demo op 30 oktober 2018, 19:11Welkom op ons forum Mireille en hulp bij het oplossen van problemen bij leden wordt vanzelfsprekend zeer gewaardeerd. 😊
Welkom op ons forum Mireille en hulp bij het oplossen van problemen bij leden wordt vanzelfsprekend zeer gewaardeerd. 😊