do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

iemand raad over usenetfarm

hallo

mensen

heb usenet farm nu reeds 2 jaar maar wil graag van mijn acountje vanaf 

nu ik heb ze verschillende keren een emailtje verstuurt maar geen antwoord voor mijn acount te verwijderen

kent iemand de eigenaar of ik ze via skype of ander mogelijk heid kan bereiken 

 

 

17 minuten geleden zei jack123:

hallo

mensen

heb usenet farm nu reeds 2 jaar maar wil graag van mijn acountje vanaf 

nu ik heb ze verschillende keren een emailtje verstuurt maar geen antwoord voor mijn acount te verwijderen

kent iemand de eigenaar of ik ze via skype of ander mogelijk heid kan bereiken 

 

 

Woon zelf in Hoorn  kijk hier maar eens dit bedrijf  zit op de wierdijk in hoorn

https://bedrijfnederland.nl/noord-holland/hoorn/its-hosted

Ja ok maar daar ben ik niets mee 

Wil graag contact maar die zjn moeilijk te bereiken

Probeer in ieder geval dat telefoon eens te draaien in die link.

het bedrijf usenet farm valt onder zelfde host lijkt me het proberen waard ze kunnen je misschien wel verder helpen ect .ect. SUCCES

1 uur geleden zei jack123:

Ja ok maar daar ben ik niets mee 

Wil graag contact maar die zjn moeilijk te bereiken

Beste @jack123, je stelt een vraag om contact gegevens te achterhalen van het bedrijf achter Usenet.Farm en dat is Its  Hosted in Hoorn. Daar staan 4 verschillende mogelijkheden om contact te maken; Per post Usenet.Farm - Postbus 4052 - 1620HB Hoorn /  Fax +31(0)229 82 0001 / Telefoon: 0229820000 /  Email: info@itshosted.nl

Als je deze 4 mogelijkheden onvoldoende vindt of daar geen enkel resultaat krijgt  zou je altijd nog een persoonlijk bezoekje af kunnen leggen op hun kantooradres;  Its Hosted  Wierdijk 142  1689 WD  Hoorn (Noord-Holland)

Verder ben ik bang dat geen enkel lid van Duken.nl een privé lijntje heeft met dit bedrijf. ;)

Edit; Op de Engelstalige website van Usenet.Farm staat overigens onderstaande regel bij hun FAQ:

How do I cancel my subscription?

You don't, as we have no automatic recurring payments. When you don't pay us we won't bill you. Regarding your account: it remains active and after +- 1month  all your traffic details are removed and the account remains available for future use.

Vertaald

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Niet, omdat we geen automatisch terugkerende betalingen hebben. Als u ons niet betaalt, brengen wij u geen kosten in rekening. Wat betreft uw account: het blijft actief en na +- 1 maand worden al uw verkeersgegevens verwijderd en blijft het account beschikbaar voor toekomstig gebruik.