IDFNV stopt met seedboxen , weet iemand nog goeie site voor seedboxen ?
Citaat van ShadowMaster op 19 maart 2022, 07:10IDFNV stopt met seedboxen vanaf 1 april
Weet iemand nu een goedkope seedboxen site ?
Wat nog betaalbaar is ?
Liefst vanaf 500 gb met sabnzb
Gr shadowmaster
IDFNV stopt met seedboxen vanaf 1 april
Weet iemand nu een goedkope seedboxen site ?
Wat nog betaalbaar is ?
Liefst vanaf 500 gb met sabnzb
Gr shadowmaster
Citaat van Demo op 19 maart 2022, 07:50Vreemd dat er op de website van IDFNV helemaal niets te vinden is over dat stoppen van hun Dedicated Seedbox verhuur en je zelfs nog een jaar abonnement af laat sluiten op hun goedkoopste aanbieding.
Maar gelukkig heeft ook Duken.nl rechts bovenaan de pagina een zoekmachine staan die keurig netjes een resultaat geeft als je even zoekt op Seedbox en dan ook nog met een resultaat komt met een fantastisch overzicht in een reactie van @Tuinbever, wat te vinden is onder deze link.
Vreemd dat er op de website van IDFNV helemaal niets te vinden is over dat stoppen van hun Dedicated Seedbox verhuur en je zelfs nog een jaar abonnement af laat sluiten op hun goedkoopste aanbieding.
Maar gelukkig heeft ook Duken.nl rechts bovenaan de pagina een zoekmachine staan die keurig netjes een resultaat geeft als je even zoekt op Seedbox en dan ook nog met een resultaat komt met een fantastisch overzicht in een reactie van @Tuinbever, wat te vinden is onder deze link.
Citaat van ShadowMaster op 19 maart 2022, 08:41@Skeletor ik heb een mail ervan gehad.
Dat ze ermee stoppen.
Ik ken al meerdere mensen die nu nieuwe seedbox zoeken
bedankt voor de link , ga er eens na kijken
@Skeletor ik heb een mail ervan gehad.
Dat ze ermee stoppen.
Citaat van Demo op 19 maart 2022, 11:563 uur geleden zei ShadowMaster:@Skeletor ik heb een mail ervan gehad.
Dat ze ermee stoppen.
Ik geloof je direct hoor @ShadowMaster, maar blijft raar dat ze dat op hun website zelf niet aangeven. Hopelijk staat er wat goeds tussen de linkjes van @Tuinbever
3 uur geleden zei ShadowMaster:@Skeletor ik heb een mail ervan gehad.
Dat ze ermee stoppen.
Ik geloof je direct hoor @ShadowMaster, maar blijft raar dat ze dat op hun website zelf niet aangeven. Hopelijk staat er wat goeds tussen de linkjes van @Tuinbever
Citaat van ShadowMaster op 19 maart 2022, 12:02@Skeletor kan wel wat vinden maar dan is het vaak of zonder sabnzb of je kunt alleen betalen met credit card en paypal heb alleen ideal 😅
@Skeletor kan wel wat vinden maar dan is het vaak of zonder sabnzb of je kunt alleen betalen met credit card en paypal heb alleen ideal 😅
Citaat van William op 19 maart 2022, 13:23Betaal altijd met crypto of prepaid creditcard, voor al in deze tijd 😉 PayPal kan ook, maar gebruik dan fake naam en koppel je rekening niet, is ff uitvogelen, maar kan heel eenvoudig .
Betaal altijd met crypto of prepaid creditcard, voor al in deze tijd 😉 PayPal kan ook, maar gebruik dan fake naam en koppel je rekening niet, is ff uitvogelen, maar kan heel eenvoudig .
Citaat van Whitenan op 22 maart 2022, 20:43Zelf gebruik ik deze: https://www.seedhost.eu/
Zelf gebruik ik deze: https://www.seedhost.eu/
Citaat van ShadowMaster op 23 maart 2022, 14:22@Whitenan ziet er ook goed uit , heb je dan ook sabnzb erbij ?
@Whitenan ziet er ook goed uit , heb je dan ook sabnzb erbij ?
Citaat van MrAudi op 26 maart 2022, 11:12Zelf al jaren tevreden klant van Seedhost.eu
Sabnzbd zit er bij en nog een hoop andere zaken, die je zelf aan en uit kan zetten
Snelheid is prima, zeker als je dedicated seedbox neemt.Support is Engelstalig, maar wel vrij snel!
Zelf al jaren tevreden klant van Seedhost.eu
Sabnzbd zit er bij en nog een hoop andere zaken, die je zelf aan en uit kan zetten
Snelheid is prima, zeker als je dedicated seedbox neemt.
Support is Engelstalig, maar wel vrij snel!
Citaat van extreme op 26 maart 2022, 11:37Wat ik niemand zie zeggen is dat je op moet letten met Nederlandse content bij seedhost.eu. Ze beweren je account niet te verwijderen maar je moet wel de content van je seedbox afhalen.
Wat ik niemand zie zeggen is dat je op moet letten met Nederlandse content bij seedhost.eu. Ze beweren je account niet te verwijderen maar je moet wel de content van je seedbox afhalen.