hulp bij downloads van films
Citaat van Janke op 18 september 2020, 10:03wie uit de omgeving heerenveen kan en wil mij helpen om weer films te downloaden?
ik snap er weinig van en krijg het niet voorelkaar
gr janke
wie uit de omgeving heerenveen kan en wil mij helpen om weer films te downloaden?
ik snap er weinig van en krijg het niet voorelkaar
gr janke
Citaat van Duken op 18 september 2020, 10:09Hoi Janneke, wat lukt er precies niet? We hebben onder de sectie van handleidingen uitleg staan over downloaden.
Dit is bijvoorbeeld makkelijk om te beginnen
Natuurlijk mag iemand je ook thuis helpen hoor
Hoi Janneke, wat lukt er precies niet? We hebben onder de sectie van handleidingen uitleg staan over downloaden.
Dit is bijvoorbeeld makkelijk om te beginnen
Natuurlijk mag iemand je ook thuis helpen hoor
Citaat van Janke op 18 september 2020, 10:56iemand deed het altijd voor mij nu hij vast werk heeft durft hij het niet meer aan ik zat bij spotnet hat een inlog en code nu werkt dat niet meer
iemand deed het altijd voor mij nu hij vast werk heeft durft hij het niet meer aan ik zat bij spotnet hat een inlog en code nu werkt dat niet meer
Citaat van Duken op 19 september 2020, 18:003 uur geleden zei Janke:zo het is gelukt bedankt mijn dochter heeft even geholpen
Top, veel download plezier.
3 uur geleden zei Janke:zo het is gelukt bedankt mijn dochter heeft even geholpen
Top, veel download plezier.