http://first-release.org/ offline
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 11 augustus 2022, 17:37heb juist gemerkt dat
http://first-release.org/ offline is ook bij jullie klopt dat
heb juist gemerkt dat
http://first-release.org/ offline is ook bij jullie klopt dat
Citaat van Borsedimoda op 11 augustus 2022, 17:52Yep.. Al vanaf vanmiddag 🤔
Yep.. Al vanaf vanmiddag 🤔
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 11 augustus 2022, 18:29ok weet je ook waarom
ok weet je ook waarom
Citaat van extreme op 11 augustus 2022, 20:41Als mijn bronnen kloppen moet ik antwoorden de stichting. Vraag me niet hoe of wat want dat kan ik niet beantwoorden.
friends4u.me ligt op dezelfde manier eruit, geen ip adres meer
lookup failed first-release.org Could not find an IP address for this domain name.
Als mijn bronnen kloppen moet ik antwoorden de stichting. Vraag me niet hoe of wat want dat kan ik niet beantwoorden.
friends4u.me ligt op dezelfde manier eruit, geen ip adres meer
lookup failed | first-release.org |
Could not find an IP address for this domain name.
|
Citaat van Vampire Inspector op 11 augustus 2022, 21:05Er zijn er wel meer offline gegaan heb ik gemerkt en vanmiddag reeds gemeld
Er zijn er wel meer offline gegaan heb ik gemerkt en vanmiddag reeds gemeld
Citaat van Eagle2022 op 12 augustus 2022, 04:21Het gaat dan wel heel hard zo. De grote fora zullen wel niet meer komen vrees ik, hooguit een aantal welke anoniem onder de radar willen blijven voor een klein koppeltje.
Het gaat dan wel heel hard zo. De grote fora zullen wel niet meer komen vrees ik, hooguit een aantal welke anoniem onder de radar willen blijven voor een klein koppeltje.
Citaat van Duken op 12 augustus 2022, 05:268 uur geleden zei Vampire Inspector:Ik had het gezien, ik zal ze vandaag verwerken. Bedankt voor de updates . Echt heel fijn. 👍
8 uur geleden zei Vampire Inspector:
Ik had het gezien, ik zal ze vandaag verwerken. Bedankt voor de updates . Echt heel fijn. 👍
Citaat van extreme op 12 augustus 2022, 12:00Het klopt dat er veel meer uit liggen, wou gisteren de post nog updaten maar dat kon niet meer. Had er al een keer namen bij gezet.
Had hier info geplaatst die niet helemaal klopte, daarom een aanpassing. Er zijn sites gepakt door brein. Dan kunnen we wel weer invullen wat er is gebeurd. Wat wel klopte aan mijn info, er gaat een hele beerput open.
Het klopt dat er veel meer uit liggen, wou gisteren de post nog updaten maar dat kon niet meer. Had er al een keer namen bij gezet.
Had hier info geplaatst die niet helemaal klopte, daarom een aanpassing. Er zijn sites gepakt door brein. Dan kunnen we wel weer invullen wat er is gebeurd. Wat wel klopte aan mijn info, er gaat een hele beerput open.
Citaat van Hurley op 12 augustus 2022, 12:4241 minutes ago, extreme said:Het klopt dat er veel meer uit liggen, wou gisteren de post nog updaten maar dat kon niet meer. Had er al een keer namen bij gezet.
Dat klinkt niet goed 😳
41 minutes ago, extreme said:Het klopt dat er veel meer uit liggen, wou gisteren de post nog updaten maar dat kon niet meer. Had er al een keer namen bij gezet.
Dat klinkt niet goed 😳
Citaat van extreme op 12 augustus 2022, 14:16Het komt erop neer eigenaarTaranis is gepakt, brein stond met de harde hand aan de deur. Deze hoste een aantal websites. De websites die hij hoste zijn mede offline en de eigenaren zitten in spanning van afwachten. Dacht eerst dit is gebeurd via een in beslag genomen pc, dat was een onjuiste gedachte. Ook nu zijn er goederen in beslag genomen.
Helaas is dit de juiste info.
Mensen kloppen nu bij mij aan voor hosting, sorry is tijd verspilling . Google Privat Layer, is Zwitserland en geen eu.
Het komt erop neer eigenaarTaranis is gepakt, brein stond met de harde hand aan de deur. Deze hoste een aantal websites. De websites die hij hoste zijn mede offline en de eigenaren zitten in spanning van afwachten. Dacht eerst dit is gebeurd via een in beslag genomen pc, dat was een onjuiste gedachte. Ook nu zijn er goederen in beslag genomen.
Helaas is dit de juiste info.
Mensen kloppen nu bij mij aan voor hosting, sorry is tijd verspilling . Google Privat Layer, is Zwitserland en geen eu.