house of dragon
Citaat van reinademar op 4 oktober 2022, 17:29Kan iemand mij helpen?
House of Dragon en Lord of the rings kan ik niet meer downloaden bij filmpaleis en Spotnet
Wat doe ik verkeerd?
Kan iemand mij helpen?
House of Dragon en Lord of the rings kan ik niet meer downloaden bij filmpaleis en Spotnet
Wat doe ik verkeerd?
Citaat van Madmax op 4 oktober 2022, 17:41Filmpaleis is torrent en spotnet is usenet. Dus 2 verschillende werelden met eindeloze oorzaken. Geef even meer informatie.
Welke torrent client? Welke usenet Client. Welke payserver? etc. etc.
Filmpaleis is torrent en spotnet is usenet. Dus 2 verschillende werelden met eindeloze oorzaken. Geef even meer informatie.
Welke torrent client? Welke usenet Client. Welke payserver? etc. etc.
Citaat van reinademar op 4 oktober 2022, 18:05U torrent en heb sunny usenet payserver
U torrent en heb sunny usenet payserver
Citaat van Demo op 4 oktober 2022, 18:24Op Spotnet/Spotweb/nzbserver.com zijn al reacties te lezen van Notice-and-Takedown binnen 24 uur na een repost van verschillende afleveringen van House of the Dragon. Je zal dus moeten zorgen dat je een Usenet account hebt bij een provider die minder snel is met Notice-and-Takedown. (Op een ingediend verzoek meewerken aan het stoppen met downloaden van bepaalde titels van illegale Content)
Op Spotnet/Spotweb/nzbserver.com zijn al reacties te lezen van Notice-and-Takedown binnen 24 uur na een repost van verschillende afleveringen van House of the Dragon. Je zal dus moeten zorgen dat je een Usenet account hebt bij een provider die minder snel is met Notice-and-Takedown. (Op een ingediend verzoek meewerken aan het stoppen met downloaden van bepaalde titels van illegale Content)