Hoe hack je wifi
Citaat van Meh Meh op 28 september 2018, 14:36Ik loop altijd even naar binnen en kijk onder de router.
Maar je kan ook aan de slag gaan met de vele tools die Kali aan boord heeft.
Ik loop altijd even naar binnen en kijk onder de router.
Maar je kan ook aan de slag gaan met de vele tools die Kali aan boord heeft.
Citaat van Meh Meh op 28 september 2018, 14:382 uur geleden zei Draakie:Wat wil je precies? Meekijken op wifi of een wifi wachtwoord achterhalen?
Hoe zou jij meekijken op WiFi, @Draakie ? Welke tools raad je aan?
Ik hou mij verre van dit soort zaken maar vind het leuk om thuis een lab op te zetten.
2 uur geleden zei Draakie:Wat wil je precies? Meekijken op wifi of een wifi wachtwoord achterhalen?
Hoe zou jij meekijken op WiFi, @Draakie ? Welke tools raad je aan?
Ik hou mij verre van dit soort zaken maar vind het leuk om thuis een lab op te zetten.
Citaat van stevie_W op 28 september 2018, 15:21haa ja Kali is het begin en ik zou het op een stick zetten met opstarten 😉maar ik mag er ook niet te veel overzeggen want ik weet niet zeker dat dat hier mag sorry 😁
haa ja Kali is het begin en ik zou het op een stick zetten met opstarten 😉maar ik mag er ook niet te veel overzeggen want ik weet niet zeker dat dat hier mag sorry 😁
Citaat van Duken op 28 september 2018, 15:31Met Kali Linux is het erg goed te doen. Mee kijken me gebruikers in je wifi netwerk kan via
Kali linux
Ethercap
Ssl strip
Drift net
Dat is stap 1234
Alle tools die je binnen Kali moet gebruiken
Met Kali Linux is het erg goed te doen. Mee kijken me gebruikers in je wifi netwerk kan via
Kali linux
Ethercap
Ssl strip
Drift net
Dat is stap 1234
Alle tools die je binnen Kali moet gebruiken