hoe converteer ik een mkv bestand naar een blu-ray
Citaat van William op 21 maart 2012, 18:13ik heb een blu-ray film gedownload en het is een mkv bestand,maar hoe zet ik die op een blu-ray schijf,ik hoorde dat je die moet converteren maar hoe
ik ben nog een leek op dit gebied dus graag aub even hulp
bij voorbaat dank
ik heb een blu-ray film gedownload en het is een mkv bestand,maar hoe zet ik die op een blu-ray schijf,ik hoorde dat je die moet converteren maar hoe
ik ben nog een leek op dit gebied dus graag aub even hulp
bij voorbaat dank
Citaat van Demo op 21 maart 2012, 19:14Nee een mkv bestand is een Blueray bestand. Je moet hem op een blueray disc branden dit kun je makkelijk doen met Imgburn een vollledig gratis programmatje om bestanden op cd's dvd's en bluerays te branden
Nee een mkv bestand is een Blueray bestand. Je moet hem op een blueray disc branden dit kun je makkelijk doen met Imgburn een vollledig gratis programmatje om bestanden op cd's dvd's en bluerays te branden
Citaat van Releases op 22 maart 2012, 09:19Hou er rekening mee dat veel blu-ray spelers geen mkv bestanden ondersteunen. Een MKV bestand is geen Blu-ray.
Op een blu-ray schijf worden normaliter gewoon .m2ts bestanden weg geschreven.
Zoiets als een blu-ray bestand bestaat niet, blu-ray is enkel een opslag medium.
Hou er rekening mee dat veel blu-ray spelers geen mkv bestanden ondersteunen. Een MKV bestand is geen Blu-ray.
Op een blu-ray schijf worden normaliter gewoon .m2ts bestanden weg geschreven.
Zoiets als een blu-ray bestand bestaat niet, blu-ray is enkel een opslag medium.
Citaat van Demo op 22 maart 2012, 20:07Oke maar het bevat blueray kwaliteit toch? Ik dacht dat je mkv bestanden gewoon op een blueray disc kon branden met Imgburn en dan afspelen of is dat niet zo?
Oke maar het bevat blueray kwaliteit toch? Ik dacht dat je mkv bestanden gewoon op een blueray disc kon branden met Imgburn en dan afspelen of is dat niet zo?
Citaat van MrWong op 27 juni 2015, 17:34Oke maar het bevat blueray kwaliteit toch? Ik dacht dat je mkv bestanden gewoon op een blueray disc kon branden met Imgburn en dan afspelen of is dat niet zo?
hey,
ik heb er ook achter gezocht hoe het moest, ik weet het nu.
je download een mkv bluray of een remux bluray. mkv bluray zijn meestal tussen de 8 en 11 gig en remux is tussen de 19 en 30 gig groot.
je moet de nieuwste versie van dvdfab downloaden , daar moet je de tab creator klikken en dan output file bd25 1080p/i kiezen.
als je dan een remux bluray hebt die 30 gig is kan je daar de andere geluidsbronnen wissen (bv. franstalig enz..)
Oke maar het bevat blueray kwaliteit toch? Ik dacht dat je mkv bestanden gewoon op een blueray disc kon branden met Imgburn en dan afspelen of is dat niet zo?
hey,
ik heb er ook achter gezocht hoe het moest, ik weet het nu.
je download een mkv bluray of een remux bluray. mkv bluray zijn meestal tussen de 8 en 11 gig en remux is tussen de 19 en 30 gig groot.
je moet de nieuwste versie van dvdfab downloaden , daar moet je de tab creator klikken en dan output file bd25 1080p/i kiezen.
als je dan een remux bluray hebt die 30 gig is kan je daar de andere geluidsbronnen wissen (bv. franstalig enz..)