Hitnews error
Citaat van William op 30 oktober 2011, 09:24Hallo lieve mensen,
Ik krijg de laaste dagen deze error
Ik gebruik deze
Free.hitnews.eu
119
16
"Mijn naam"
"Mijn wachtwoord"
En ik gebruik spotnet
help :'(
Hallo lieve mensen,
Ik krijg de laaste dagen deze error
Ik gebruik deze
Free.hitnews.eu
119
16
"Mijn naam"
"Mijn wachtwoord"
En ik gebruik spotnet
help :'(
Citaat van Zombymario op 30 oktober 2011, 09:34Dus je gebruikt een trail? De trail van Hitnews duurt maar 3 dagen
Dus je gebruikt een trail? De trail van Hitnews duurt maar 3 dagen
Citaat van IfElse op 30 oktober 2011, 10:36Hitnews is sowieso slecht, maar ben je zeker dat je alles ''juist'' hebt ingevuld? Heb je al een andere leecher, zoals GrabIt of Newsleecher gebruikt ipv Spotnet?
Hitnews is sowieso slecht, maar ben je zeker dat je alles ''juist'' hebt ingevuld? Heb je al een andere leecher, zoals GrabIt of Newsleecher gebruikt ipv Spotnet?
Citaat van William op 30 oktober 2011, 13:18Wow hitnews is NIET slecht
Gratis zonder te betalen ongelimiteerd downloaden.. Aleen verloopt het account om de 3dagen maar dan maak je gewoon een nieuw aan
Hitnews is het beste wat je kan vinden GRATIS
Wow hitnews is NIET slecht
Gratis zonder te betalen ongelimiteerd downloaden.. Aleen verloopt het account om de 3dagen maar dan maak je gewoon een nieuw aan
Hitnews is het beste wat je kan vinden GRATIS
Citaat van Freddytje op 30 oktober 2011, 13:22DHRJ, dat is jou mening. Ik heb deze lange tijd betaald gebruikt en het werkt gewoon top!
@op, had je mijn post al gelezen in café De download? Ik had hetzelfde probleem vandaag weer. Oplossing bij mij is alles opnieuw invullen SSL aanzetten en uitzetten opnieuw opstarten en dat totdat het werkt
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
DHRJ, dat is jou mening. Ik heb deze lange tijd betaald gebruikt en het werkt gewoon top!
@op, had je mijn post al gelezen in café De download? Ik had hetzelfde probleem vandaag weer. Oplossing bij mij is alles opnieuw invullen SSL aanzetten en uitzetten opnieuw opstarten en dat totdat het werkt
Citaat van William op 30 oktober 2011, 13:25Wow door al mijn spam in men hotmail had ik deze niet gezien
You have received this email because Hitnews.EU no longer supports
international customers.The reason is actually very simple and involves, as always, money.
International traffic is very expensive.Your account has been transfered to Xennews. We have also moved any active
subscriptions you may have had at Hitnews. You still get what you paid for
(and more).
Starting from saturday 6:00 PM (EST) all international traffic to
Hitnews.EU will be blocked. Please change your server settings to:
Server address (hostname): news.xennews.com
Post samenvoeging: oktober 30, 2011, 14:27:06
DHRJ, dat is jou mening. Ik heb deze lange tijd betaald gebruikt en het werkt gewoon top!
[A]op, had je mijn post al gelezen in café De download? Ik had hetzelfde probleem vandaag weer. Oplossing bij mij is alles opnieuw invullen SSL aanzetten en uitzetten opnieuw opstarten en dat totdat het werkt
Sorry maar hoe zet ik ssl aan :
Wow door al mijn spam in men hotmail had ik deze niet gezien
You have received this email because Hitnews.EU no longer supports
international customers.The reason is actually very simple and involves, as always, money.
International traffic is very expensive.Your account has been transfered to Xennews. We have also moved any active
subscriptions you may have had at Hitnews. You still get what you paid for
(and more).
Starting from saturday 6:00 PM (EST) all international traffic to
Hitnews.EU will be blocked. Please change your server settings to:
Server address (hostname): news.xennews.com
Post samenvoeging: oktober 30, 2011, 14:27:06
[A]op, had je mijn post al gelezen in café De download? Ik had hetzelfde probleem vandaag weer. Oplossing bij mij is alles opnieuw invullen SSL aanzetten en uitzetten opnieuw opstarten en dat totdat het werkt
Sorry maar hoe zet ik ssl aan :
Citaat van William op 30 oktober 2011, 13:30Even wat gegoogled
en er is iets tussen Belgie en hitnews en vooral bij telenet
Yihaaa!! Via free.xennews.com
Binnen geraakt alleen kan je maar 10GB afhalen
Even wat gegoogled
en er is iets tussen Belgie en hitnews en vooral bij telenet
Yihaaa!! Via free.xennews.com
Binnen geraakt alleen kan je maar 10GB afhalen
Citaat van Freddytje op 30 oktober 2011, 13:30In altbinz staat bij opties gewoon ssl moet je gewoon aan vinken.
In altbinz staat bij opties gewoon ssl moet je gewoon aan vinken.