Het rare, enge, grappige gif topic!
Citaat van Meh Meh op 12 juli 2017, 21:26Het leek mij leuk om een topic te starten met bewegende gifjes. Zoek er één uit op bijvoorbeeld deze website en deel die hier.
Het leek mij leuk om een topic te starten met bewegende gifjes. Zoek er één uit op bijvoorbeeld deze website en deel die hier.
Citaat van Duken op 13 juli 2017, 05:59Gifjes zijn leuk
Als er maar geen te mooie vrouwen of 18 plus tussenkomst. Dat mag niet van onze Google vrienden.
Gifjes zijn leuk
Als er maar geen te mooie vrouwen of 18 plus tussenkomst. Dat mag niet van onze Google vrienden.
Citaat van Meh Meh op 13 juli 2017, 10:113 uur geleden zei Duken:Gifjes zijn leuk
Dat wou ik ook aangeven maar het leek mij vanzelfsprekend. Geen grof geweld en viespeukerij dus!
Dit kan dan nog net. Niet vreemd, alle vrouwen zijn immers gek op geiten.
3 uur geleden zei Duken:Gifjes zijn leuk
Dat wou ik ook aangeven maar het leek mij vanzelfsprekend. Geen grof geweld en viespeukerij dus!
Dit kan dan nog net. Niet vreemd, alle vrouwen zijn immers gek op geiten.
Citaat van William op 13 juli 2017, 13:0817 minutes ago, Meh Meh said:Tsja, met de NS kan men alles verwachten. Zelfs dat het treinen regent.
"Nieuws bericht van de NS: NS verwacht morgen vertragingen ivm treinen op de rails."
17 minutes ago, Meh Meh said:Tsja, met de NS kan men alles verwachten. Zelfs dat het treinen regent.
"Nieuws bericht van de NS: NS verwacht morgen vertragingen ivm treinen op de rails."
Citaat van Meh Meh op 13 juli 2017, 13:22Waarschijnlijk zijn de treinen weer weggewaaid. Waarom rijden de treinen zelfs in Pakistan en ijskoude landen wel zonder gedoe?
Ik ben geen fan van de NS.
Waarschijnlijk zijn de treinen weer weggewaaid. Waarom rijden de treinen zelfs in Pakistan en ijskoude landen wel zonder gedoe? Ik ben geen fan van de NS.