vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 601 of 602Volgende

Weer eens een app. Forklift 3. Erg tevreden over. Werkt fijner dan Finder zelf, moet ik zeggen. Vooral dual-panel is ideaal. :)  

38 minuten geleden zei Monkie:

Weer eens een app. Forklift 3. Erg tevreden over. Werkt fijner dan Finder zelf, moet ik zeggen. Vooral dual-panel is ideaal. :)  

Klinkt als zo een autoje in een fabriek om spullen op te pikken. Orderpikker 😉 even op google lezen wat dit is.

Ik heb de eufy deurbel 2k camera gekocht bij de MediaMarkt met de BTW actie. Zeker na dat boeven verhaal.

6 minuten geleden zei Duken:

Klinkt als zo een autoje in een fabriek om spullen op te pikken. Orderpikker 😉 even op google lezen wat dit is.

Hahaha, dat dacht ik ook toen ik voor het eerst hoorde over deze app. Nee, Forklift 3 is een file manager en file transfer client voor macOS.

Misschien doe ik het niet helemaal goed, op de juiste plaats maar heb iets "nieuw" oud gevonden. compleet het omgekeerde om hier te "showen" misschien...
Op zolder aan het opruimen en er staat nu klaar voor containerpark een Teletext decoder gemaakt van een Elektuur boekje uit 1981. Ha was vergeten dat ik dat nog had, toen was het nog in testfase op de Nederlandse zenders, nu is het overal grotendeels weg... Toen "nieuw" en nu oud...

d404b49c-e3c3-40cb-b655-52d6e0acd0f7.jpg

Prachtig, ik hou van die oude techniek. Ben zelf 38, maar heb een broer van 10 jaar ouder die mij alles meegaf. Hij zit weer helemaal in de Amiga wereld. Maar ook zo een teletekxt decoder ziet er mooi uit :)

spacer.png

van de week het spelletje regenwormen gekocht, naar een paar keer spelen hebben we vandaag de uitbreiding binnen gekregen via Bol.CoM., dit speel is een echte aanrader.

Regenwormen ligt hier ook met regelmaat op de tafel. Kids vinden het ook leuk en de stenen zijn goed. Niet van dat karton waar je meespeelt. Goede aankoop +1

studio_display_hero__dgkv6a2kn0q6_large_

Studio display: Glas met nanotextuur + kantelbare en in hoogte verstelbare standaard.

Mac Studio.

Moet alleen nog 'even' geduld hebben. Levering staat gepland voor Juni 2022.

Wauw!!! Dat is echt een mooie Mac 👌

Voor me scootmobiel ;)

spacer.png 

VorigePage 601 of 602Volgende