Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 29 november 2021, 18:45Momenteel onderweg vanuit Amerika. Scheerproducten van PAA.
Heb er al een aantal zeepjes en aftershaves van. Nu is het tijd voor onderstaande twee.
![]()
![]()
Erg jammer dat lang niet alle geuren / bundels in Nederland te koop zijn.
Momenteel onderweg vanuit Amerika. Scheerproducten van PAA.
Heb er al een aantal zeepjes en aftershaves van. Nu is het tijd voor onderstaande twee.
Erg jammer dat lang niet alle geuren / bundels in Nederland te koop zijn.
Citaat van IfElse op 6 december 2021, 18:35
Het hele lijstje:
- Corsair Crystal 680X
- 3x Corsair LL120
- Razer Basilisk v3
- Samsung QVO 870 2TB
- Noctua NH-D15S
- Corsair Commander Pro
- Ollin Monitor Arm met laptop mount
- Anker PowerCore 20100mah
Een upgrade naar een RTX 3080Ti wordt hem helaas niet, ik vind 2400 euro wel te overdreven.
Dat gaat pijn doen als de prijzen ooit zakken.
Het hele lijstje:
- Corsair Crystal 680X
- 3x Corsair LL120
- Razer Basilisk v3
- Samsung QVO 870 2TB
- Noctua NH-D15S
- Corsair Commander Pro
- Ollin Monitor Arm met laptop mount
- Anker PowerCore 20100mah
Een upgrade naar een RTX 3080Ti wordt hem helaas niet, ik vind 2400 euro wel te overdreven. Dat gaat pijn doen als de prijzen ooit zakken.
Citaat van Duken op 7 december 2021, 09:25JBL Soundbar 120
per stukAlleen in de winkel
149.00Jbl soundbar sb120 with built-in subwoofer.
- Ingebouwde subwoofer voor extra diepe bass
- Dolby digital geluid voor de ultieme filmbeleving
- Draadloos muziek streamen via bluetooth
- Aan te sluiten met slechts 1 kabel
Deze kunnen kopen voor 60 euro bij de AH! Blackfriday + korting + korting was hij 80 euro en 20 euro kunnen inleveren met Airmiles
![]()
JBL Soundbar 120
Alleen in de winkel
Jbl soundbar sb120 with built-in subwoofer.
Deze kunnen kopen voor 60 euro bij de AH! Blackfriday + korting + korting was hij 80 euro en 20 euro kunnen inleveren met Airmiles
Citaat van IfElse op 8 december 2021, 19:13Op 7-12-2021 om 10:25 zei Duken:JBL Soundbar 120
Kies alternatief
149.00Voeg toeJbl soundbar sb120 with built-in subwoofer.
![]()
Hoe bevalt een soundbar?
Op 7-12-2021 om 10:25 zei Duken:JBL Soundbar 120
Kies alternatief
149.00Voeg toeJbl soundbar sb120 with built-in subwoofer.
![]()
Hoe bevalt een soundbar?
Citaat van Duken op 8 december 2021, 20:281 uur geleden zei Sempiternal:Hoe bevalt een soundbar?
Erg goed!!! Blijft een JBL maar wel een goedkoper model. Alleen de overgang van 2x 10 wat tv speakers is al snel 100 keer beter 🙂
lekkere bas en kan goed hard. Net venom gekeken en dat was genieten.
1 uur geleden zei Sempiternal:Hoe bevalt een soundbar?
Erg goed!!! Blijft een JBL maar wel een goedkoper model. Alleen de overgang van 2x 10 wat tv speakers is al snel 100 keer beter 🙂
lekkere bas en kan goed hard. Net venom gekeken en dat was genieten.
Citaat van William op 9 december 2021, 10:06Ziet er gaaf uit.
Lijkt me een prima koop voor die 60 euro.
Na een kleine 2 weken onderweg te zijn geweest, komen er vandaag voor mezelf alvast wat kerstcadeautjes binnen.
Ziet er gaaf uit. Lijkt me een prima koop voor die 60 euro.
Na een kleine 2 weken onderweg te zijn geweest, komen er vandaag voor mezelf alvast wat kerstcadeautjes binnen.
Citaat van zomersla op 11 december 2021, 16:08In de film serie CORONER zag ik de draaiende kerstman in de boom, dit gelijk besteld voor de kleinkinderen. Nu maar hopen dat het snel wordt geleverd, wij hebben zelf geen boom.
In de film serie CORONER zag ik de draaiende kerstman in de boom, dit gelijk besteld voor de kleinkinderen. Nu maar hopen dat het snel wordt geleverd, wij hebben zelf geen boom.
Citaat van Duken op 16 december 2021, 07:20Xiaomi MI Band 6 gekocht op de Amazon.nl. Totaal EUR 29,40 door de extra v7.50 korting via de App.
![]()
Ik heb vroeger de 1 en de 2 gehad. Mijn zoontje had voor de sint versie 6 en helaas is mijn oude fossil gevallen en kan het bandje er niet meer op. Mis toch wel het zien van de tijd
![]()
Xiaomi MI Band 6 gekocht op de Amazon.nl. Totaal EUR 29,40 door de extra v7.50 korting via de App.
Ik heb vroeger de 1 en de 2 gehad. Mijn zoontje had voor de sint versie 6 en helaas is mijn oude fossil gevallen en kan het bandje er niet meer op. Mis toch wel het zien van de tijd
Citaat van IfElse op 28 december 2021, 14:18Het werd weer tijd voor een mooie upgrade.
- AMD Ryzen 9 5950X 16 core
- Asus Crosshair VIII Dark Hero
- G.Skill Trident Z Neo F4-3600 - 2x32GB
Het werd weer tijd voor een mooie upgrade.
- AMD Ryzen 9 5950X 16 core
- Asus Crosshair VIII Dark Hero
- G.Skill Trident Z Neo F4-3600 - 2x32GB