Hallo Dukes of ? Ik ben ping
Citaat van Ping op 7 juni 2016, 08:11hallo
ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff,
tot in de wandelgangen,
PING
hallo
ik ben ping en ik heb me hier geregistreerd in de hoop wat interessante weetjes uit te kunnen wisselen over pc-stuff,
tot in de wandelgangen,
PING
Citaat van Trizomu op 7 juni 2016, 12:46Van harte welkom op het forum, het forum dat probeert voor iedereen hulp te bieden voor een aangedragen probleem, u wordt natuurlijk van harte uitgenodigd om eens een kijken te nemen in één van de talrijke topics die reeds aan bod gekomen zijn en waar een oplossing, of mogelijke oplossing, aangeboden is. Indien u zelf een (mogelijke) oplossing van een probleem heeft dan wordt dat natuurlijk gewaardeerd.
Mvg. Trizomu
Van harte welkom op het forum, het forum dat probeert voor iedereen hulp te bieden voor een aangedragen probleem, u wordt natuurlijk van harte uitgenodigd om eens een kijken te nemen in één van de talrijke topics die reeds aan bod gekomen zijn en waar een oplossing, of mogelijke oplossing, aangeboden is. Indien u zelf een (mogelijke) oplossing van een probleem heeft dan wordt dat natuurlijk gewaardeerd.
Mvg. Trizomu
Citaat van reneetje1969 op 8 juni 2016, 19:16Welkom Ping. Alle kennis is welkom hier.
Welkom Ping. Alle kennis is welkom hier.