Gratis ebooks Nederlands downloaden
Citaat van Demo op 23 mei 2018, 05:03Hallo, ik zoek websites waar je gratis Nederlandse ebooks kan downloaden. Bestaan deze nog? Download programma's vind ik moeilijk maar ik had twee websites van Dropbox waar allemaal EPUB in stonden. Deze kan ik niet meer openen.
Heeft iemand nog een link naar een pagina met eBooks voor op mijn Ereader?
Hallo, ik zoek websites waar je gratis Nederlandse ebooks kan downloaden. Bestaan deze nog? Download programma's vind ik moeilijk maar ik had twee websites van Dropbox waar allemaal EPUB in stonden. Deze kan ik niet meer openen.
Heeft iemand nog een link naar een pagina met eBooks voor op mijn Ereader?
Citaat van Duken op 23 mei 2018, 07:17Links naar pagina's waar epubs op staan mogen volgens mij niet meer. Dit kunnen we helaas niet toestaan. Uitleggen en discussiëren mag nog wel.
Probeer eens te beginnen met leren downloaden. Je kunt wel links vinden op sites zoals mega.nz met een zoekmachine. Voorbeeld: megasearch.co
Links naar pagina's waar epubs op staan mogen volgens mij niet meer. Dit kunnen we helaas niet toestaan. Uitleggen en discussiëren mag nog wel.
Probeer eens te beginnen met leren downloaden. Je kunt wel links vinden op sites zoals mega.nz met een zoekmachine. Voorbeeld: megasearch.co
Citaat van ShadowMaster op 23 mei 2018, 10:01op deze site https://www.ebookparadijs.org heel veel ebooks te vinden , maar wat duken dan ook zegt moet je wel verstand hebben van downloaden met een download cliënt .
Ik weet niet of u dat heeft ?
Gr ShadowMaster
op deze site https://www.ebookparadijs.org heel veel ebooks te vinden , maar wat duken dan ook zegt moet je wel verstand hebben van downloaden met een download cliënt .
Ik weet niet of u dat heeft ?
Gr ShadowMaster
Citaat van Demo op 9 september 2018, 11:15Op 7-9-2018 om 15:53 zei Gandalf:Bestaat ebook paradijs nog?
Jazeker, want dat is simpel te controleren door even op de link te klikken in het berichtje van ShadowMaster hierboven. 😉
Op 7-9-2018 om 15:53 zei Gandalf:Bestaat ebook paradijs nog?
Jazeker, want dat is simpel te controleren door even op de link te klikken in het berichtje van ShadowMaster hierboven. 😉
Citaat van ShadowMaster op 9 september 2018, 15:43klopt
bestaat nog steeds is een torrent site en alleen maar ebooks
![]()
klopt bestaat nog steeds is een torrent site en alleen maar ebooks
Citaat van ShadowMaster op 10 september 2018, 10:08graag gedaan
graag gedaan