Gezocht voor Usenet project
Citaat van William op 31 december 2021, 13:26Gezocht : c++ / qt developer voor een usenet project. Het gaat mede om aanpassingen in een bestaande code-base, bij serieuze belangstelling graag Pb
Gezocht : c++ / qt developer voor een usenet project. Het gaat mede om aanpassingen in een bestaande code-base, bij serieuze belangstelling graag Pb
Citaat van Meh Meh op 31 december 2021, 20:27Hoi @Tuinbever!
Ik raad je aan om op Tweakers.net of Sitedeals.nl te kijken, daar zijn veel meer programmeurs te vinden.
Hoi @Tuinbever!
Ik raad je aan om op Tweakers.net of Sitedeals.nl te kijken, daar zijn veel meer programmeurs te vinden.
Citaat van Demo op 6 januari 2022, 10:481 uur geleden zei Sempiternal:Misschien ook handig om wat meer details te plaatsen? Is er een vergoeding etc...
Mocht je interesse hebben, dan is het denk ik wijs om gewoon contact via PM op te nemen met @Tuinbever
En zo alle details eventueel te bespreken
1 uur geleden zei Sempiternal:Misschien ook handig om wat meer details te plaatsen? Is er een vergoeding etc...
Mocht je interesse hebben, dan is het denk ik wijs om gewoon contact via PM op te nemen met @Tuinbever
En zo alle details eventueel te bespreken