gezocht: tuintje in mijn hart (2017)
Citaat van starriiejj op 20 januari 2018, 23:24Hallo, ik ben op zoek naar een downloadbaar bestand van tuintje in mijn hart. Op torrent vind ik 10x hetzelfde rar-bestand maar bij het uitpakken moet ik telkens een wachtwoord geven en dat vind ik nergens.
Weet iemand hoe ik deze film kan bemachtigen?
Hallo, ik ben op zoek naar een downloadbaar bestand van tuintje in mijn hart. Op torrent vind ik 10x hetzelfde rar-bestand maar bij het uitpakken moet ik telkens een wachtwoord geven en dat vind ik nergens.
Weet iemand hoe ik deze film kan bemachtigen?
Citaat van reneetje1969 op 4 april 2018, 19:57Je kan beter een andere versie zoeken om te downloaden. Zo'n wachtwoord is bijna niet te achterhalen en dan nog maar zien wat je na het uitpakken uiteindelijk als resultaat overhoudt. Bijna iedere Nederlandse torrentsite biedt deze film aan. Kan je hem beter daar van downloaden.
Je kan beter een andere versie zoeken om te downloaden. Zo'n wachtwoord is bijna niet te achterhalen en dan nog maar zien wat je na het uitpakken uiteindelijk als resultaat overhoudt. Bijna iedere Nederlandse torrentsite biedt deze film aan. Kan je hem beter daar van downloaden.