Gewoon even een goede dag zeggen
Citaat van Mondriaan op 31 juli 2022, 07:30Goedemorgen,
Nu kan ik mij vergissen, maar hou er van eens een goedemorgen, goedemiddag een praatje, kan dat hier of zie ik wat over het hoofd,
rustig aan ga eerst aan de koffie.😀 👋
Goedemorgen,
Nu kan ik mij vergissen, maar hou er van eens een goedemorgen, goedemiddag een praatje, kan dat hier of zie ik wat over het hoofd,
rustig aan ga eerst aan de koffie.😀 👋
Citaat van Mondriaan op 2 augustus 2022, 10:09Sorry Bertram, ben blij met je vriendelijke reactie, maar ja ik ben ook ver uit de vorige eeuw
Sorry Bertram, ben blij met je vriendelijke reactie, maar ja ik ben ook ver uit de vorige eeuw
Citaat van zomersla op 2 augustus 2022, 10:4332 minuten geleden zei Mondriaan:Sorry Bertram, ben blij met je vriendelijke reactie, maar ja ik ben ook ver uit de vorige eeuw
Goed middag, hier is Discord voor, ik zelf heb daar even op gezeten, maar daar is weinig animo. Deze oude Dreestrekker is ook van de vorige eeuw ( 1940)
32 minuten geleden zei Mondriaan:Sorry Bertram, ben blij met je vriendelijke reactie, maar ja ik ben ook ver uit de vorige eeuw
Goed middag, hier is Discord voor, ik zelf heb daar even op gezeten, maar daar is weinig animo. Deze oude Dreestrekker is ook van de vorige eeuw ( 1940)
Citaat van Mondriaan op 2 augustus 2022, 11:49Dank je wel voor het antwoord ik weet nu iets meer, ja deze pensionado is net zo oud als iemand die president is van Rusland😃 👋
Dank je wel voor het antwoord ik weet nu iets meer, ja deze pensionado is net zo oud als iemand die president is van Rusland😃 👋