Geluid via hdmi speelt niet meer af
Citaat van Patrickj op 5 juni 2015, 08:04Ik heb dit eerder gehad(ook topic destijds) en toen kon ik het verhelpen door HdMi bij audioapparaten toe te voegen..nu krijg ik deze optie niet! Gisteren deed die nog alles , en vanmorgen opeens niet!
Ik heb dit eerder gehad(ook topic destijds) en toen kon ik het verhelpen door HdMi bij audioapparaten toe te voegen..nu krijg ik deze optie niet! Gisteren deed die nog alles , en vanmorgen opeens niet!
Citaat van Duken op 5 juni 2015, 09:04Als je met je rechtermuis knop op op je box icoontje drukt naast je klok (rechts onder) en kiest voor afspeel apparaten. Staat daar dan je HDMI unit tussen?
Als je met je rechtermuis knop op op je box icoontje drukt naast je klok (rechts onder) en kiest voor afspeel apparaten. Staat daar dan je HDMI unit tussen?
Citaat van PeaceFreak op 5 juni 2015, 20:10Ehm, misschien het standaard verhaal, maar zijn je audio drivers up-to-date?
Ehm, misschien het standaard verhaal, maar zijn je audio drivers up-to-date?
Citaat van Patrickj op 8 juni 2015, 10:43Hdmi staat er niet tussen dan. Alles is up to date en van de 1 op andere dag stopte het geluid.
Hdmi staat er niet tussen dan. Alles is up to date en van de 1 op andere dag stopte het geluid.
Citaat van Patrickj op 8 juni 2015, 11:05Er staat nu wel Speakers: Idt high definition audio codec als standaard apparaat, maar het geluid blijft op de laptop afspelen.. Heb al meerdere hdmi kabels en tv's geprobeerd. Edit: inmiddels opgelost
Er staat nu wel Speakers: Idt high definition audio codec als standaard apparaat, maar het geluid blijft op de laptop afspelen.. Heb al meerdere hdmi kabels en tv's geprobeerd. Edit: inmiddels opgelost
Citaat van IfElse op 24 juni 2015, 11:15Hoe heb je het opgelost? Trouwens, wanneer ik dit heb reboot ik mijn laptop aangesloten via hdmi aan de tv bijvoorbeeld. Erna werkt het vaak weer. Ben wel benieuwd hoe je het hebt opgelost, misschien hoef ik mijn laptop dan niet meer te rebooten voor geluid.
Hoe heb je het opgelost? Trouwens, wanneer ik dit heb reboot ik mijn laptop aangesloten via hdmi aan de tv bijvoorbeeld. Erna werkt het vaak weer. Ben wel benieuwd hoe je het hebt opgelost, misschien hoef ik mijn laptop dan niet meer te rebooten voor geluid.