geen mail torrentheaven
Citaat van appelnaldo op 6 mei 2025, 14:51mijn computer is gecrashed, nu heb ik een nieuwe maar als ik in wil loggen bij torrentheaven pakt ie mijn wachtwoord niet, als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen email, hoe kom ik weer terug ingelogd op deze site?
mijn computer is gecrashed, nu heb ik een nieuwe maar als ik in wil loggen bij torrentheaven pakt ie mijn wachtwoord niet, als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen email, hoe kom ik weer terug ingelogd op deze site?
Citaat van Eater op 6 mei 2025, 14:55Beste @appelnaldo Torrenthaven heeft voor hun "klanten" op de discord van duken #-torrentheaven-vraag-en-antwoord kanaal.
Beste @appelnaldo Torrenthaven heeft voor hun "klanten" op de discord van duken #-torrentheaven-vraag-en-antwoord kanaal.
Citaat van TorrentHeaven op 6 mei 2025, 16:45Je kunt hier ook een PB sturen , dan kan ik er naar kijken voor je.
Je kunt hier ook een PB sturen , dan kan ik er naar kijken voor je.
Citaat van appelnaldo op 7 mei 2025, 08:1915 uur geleden zei TorrentHeaven:Je kunt hier ook een PB sturen , dan kan ik er naar kijken voor je.
done
15 uur geleden zei TorrentHeaven:Je kunt hier ook een PB sturen , dan kan ik er naar kijken voor je.
done