geen lid meer van alleenretail
Citaat van Demo op 19 oktober 2016, 14:54ik heb laatst een discussie gevoerd met een van de mensen van ALLEEN RETAIL.
Deze discussie bestond uit een aantal mailtjes waarop ik ook gereageerd heb. Waarschijnlijk stond hun mijn antwoord niet aan en ik ben nu van hun site verbannen. Dit door middel van een kinderlijk mailtje. Is dit het niveau van hun moderators. Of kunnen ze niet tegen kritiek.
Hebben hier meer mensen last van gehad
ik heb laatst een discussie gevoerd met een van de mensen van ALLEEN RETAIL.
Deze discussie bestond uit een aantal mailtjes waarop ik ook gereageerd heb. Waarschijnlijk stond hun mijn antwoord niet aan en ik ben nu van hun site verbannen. Dit door middel van een kinderlijk mailtje. Is dit het niveau van hun moderators. Of kunnen ze niet tegen kritiek.
Hebben hier meer mensen last van gehad
Citaat van Duken op 20 oktober 2016, 09:48Misschien kan @Polarbear1 je hiermee helpen? Maar Alleenretail is geen kinderachtige club. Volgens mij gaat het er daar juist netjes en goed aan toe.
Misschien kan @Polarbear1 je hiermee helpen? Maar Alleenretail is geen kinderachtige club. Volgens mij gaat het er daar juist netjes en goed aan toe.
Citaat van reneetje1969 op 20 oktober 2016, 20:53Een ban krijg je normaal gesproken niet zomaar. Op Retail is men streng maar eerlijk. Wil wel eens voor je kijken maar dan moet je me wel via pm je accountnaam en/of ip adres even geven.
Een ban krijg je normaal gesproken niet zomaar. Op Retail is men streng maar eerlijk. Wil wel eens voor je kijken maar dan moet je me wel via pm je accountnaam en/of ip adres even geven.
Citaat van Demo op 25 november 2016, 11:04sorry voor het late reageren Reneetje maar ik krijg geen PM verstuurd
SpoilerSpoilersorry voor het late reageren Reneetje maar ik krijg geen PM verstuurd
sorry voor het late reageren Reneetje maar ik krijg geen PM verstuurd
sorry voor het late reageren Reneetje maar ik krijg geen PM verstuurd
Citaat van reneetje1969 op 25 november 2016, 18:14Ik denk dat je je dan eerst even moet registreren hier Sverre.
Ik denk dat je je dan eerst even moet registreren hier Sverre.