Gedownloade kaarten op Garmin Nüvi 765 zetten
Citaat van Demo op 30 mei 2017, 14:47Hoe zet ik gedownloade kaarten van spotnet op mijn Garmin Nüvi 765(welke bestanden). Ze moeten tevens op een SD-kaart, anders tekort ruimte.
B.v.d. KLaBoeM
Hoe zet ik gedownloade kaarten van spotnet op mijn Garmin Nüvi 765(welke bestanden). Ze moeten tevens op een SD-kaart, anders tekort ruimte.
B.v.d. KLaBoeM
Citaat van reneetje1969 op 31 mei 2017, 18:50Ligt eraan welke versie/bestanden je gedownload hebt.
Ligt eraan welke versie/bestanden je gedownload hebt.
Citaat van Demo op 3 mei 2018, 09:13Ik ben ook benieuwd hoe dat moet
Ik heb een kaart gedownload voor de Garmin
dan op een kaartje zetten denk ik en dan ?
Ik ben ook benieuwd hoe dat moet
Ik heb een kaart gedownload voor de Garmin
dan op een kaartje zetten denk ik en dan ?
Citaat van reneetje1969 op 8 mei 2018, 20:20Wat heb je precies gedownload. Image bestand of PC install (Mapsource)?
Wat heb je precies gedownload. Image bestand of PC install (Mapsource)?
Citaat van noelopan op 18 oktober 2018, 12:57Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat
Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat
Citaat van Demo op 18 oktober 2018, 15:042 uur geleden zei noelopan:Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat
Hallo noelopan,
Ik heb op internet een Gebruiksaanwijzing voor de Medion in PDF gevonden, waar je volgens mij in kan lezen hoe dat zou moeten lukken. Gebruiksaanwijzing Medion PDF
2 uur geleden zei noelopan:Ik heb kaarten gedownload van HereWeGo en wil die overzetten op mijn Medion GPS, hoe doe ik dat
Hallo noelopan,
Ik heb op internet een Gebruiksaanwijzing voor de Medion in PDF gevonden, waar je volgens mij in kan lezen hoe dat zou moeten lukken. Gebruiksaanwijzing Medion PDF