wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

friends-4u.online

kent iemand mischien deze site want kwam die toevallige tegen 

Friends-4U : Aanmelden

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /home/broes42/domains/friends-4u.online/public_html/takesignup.php:5 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/broes42/domains/friends-4u.online/public_html/takesignup.php on line 5

dat krijg je als je een account wil maken daar.  

Ja hier prezies dezelfde foutmelding, site is er allang niet meer denk ik

Volgens de ontvangen informatie is hij pas enkele weken actief. Het kan zijn dat men nog bezig is met het oplossen van dit probleem. Als ze de stekker eruit hebben getrokken, zou het logisch zijn om de homepage offline te halen. Het is immers niet wenselijk om bezoekers te laten kennismaken met een niet-functionerende site. Een proactieve aanpak is cruciaal om een positieve gebruikerservaring te waarborgen. 

Eater

site is er al hele tijd hoor. en gaf altijd die fout al

is dit een nederlandse site met nl sub titels? sorry ben van Belgie

Ik heb geen idee, heb er nooit een account kunnen maken, altijd die error.

ik heb een account kunnen maken maar er staat precies niets op de site?

Enkel test data, en zodra de doorklikt naar de regels en faq komen er foutmeldingen op.

klopt aanmelden kan gewoon en dan verder weinig. De disclaimers zijn wel leuk gevonden, vraag me af of dat wel stand houdt?  Het is trouwens ook een torrent site nog in aanbouw. Staat ook in de shout en zelfs de vraag van de admin hoe we de site hebben gevonden?

We gaan het zien. Weer een forum erbij, Wat is de stand nu?  En wat ik me dan afvraag is er nog wel vraag naar weer een "nieuw" forum?