Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
Citaat van Demo op 23 maart 2017, 21:38
Beste, sinds dit jaar heb ik geen Ziggo meer maar ik wil wel heel graag formule 1 kijken. Het vreemde is dat er geen legaal alternatief is dan weer lid worden van Ziggo?! Belachelijk! Ik wil Max zien racen in het nieuwe formule 1 seizoen.
Zondag gaan ze weer van start dus ik moet gaan kijken vanachter mijn computer of tablet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik via streams de wedstrijden kan bekijken? Heb ik daar additionele software bij nodig of kan het ook via websites? Het zou vervelend zijn als ik het zondag nog nog zou moeten uitzoeken.
Met andere woorden, help mij aan een gratis formule 1 stream zodat ik max Verstappen kan zien knallen op Melbourne.
Update- Vanaf Pagina 5 staan de links en updates voor het formule 1 seizoen.
Beste, sinds dit jaar heb ik geen Ziggo meer maar ik wil wel heel graag formule 1 kijken. Het vreemde is dat er geen legaal alternatief is dan weer lid worden van Ziggo?! Belachelijk! Ik wil Max zien racen in het nieuwe formule 1 seizoen.
Zondag gaan ze weer van start dus ik moet gaan kijken vanachter mijn computer of tablet.
Kan iemand mij vertellen hoe ik via streams de wedstrijden kan bekijken? Heb ik daar additionele software bij nodig of kan het ook via websites? Het zou vervelend zijn als ik het zondag nog nog zou moeten uitzoeken.
Met andere woorden, help mij aan een gratis formule 1 stream zodat ik max Verstappen kan zien knallen op Melbourne.
Update- Vanaf Pagina 5 staan de links en updates voor het formule 1 seizoen.
Citaat van Trizomu op 23 maart 2017, 23:08Ik ben niet zeker maar wordt F1 ook niet uitgezonden op BBC? Ik heb vroeger toch gekeken via deze zender.
Ik ben niet zeker maar wordt F1 ook niet uitgezonden op BBC? Ik heb vroeger toch gekeken via deze zender.
Citaat van Duken op 24 maart 2017, 06:27Niet meer op de BBC maar het wordt wel uitgezonden op RTL Duitsland. Die zender kan vrijwel iedereen ontvangen. Maar dan heb je ellendig veel reclame onder de race en duits-commentaar.
We willen wel Olaf mol horen
Maar @reneetje1969 kwam met dit lijstje:
http://www.vipleague.me/sports/formula-1.html
http://livetv.sx/en/eventinfo/396942_australian_grand_prix/
http://www.totalsportek.com/formula-1-live-stream/
Houd er rekening mee dat de meeste streams pas kort voor de uitzending beschikbaar komen. Verder is een add blocker geen overbodige luxe. In het begin zit er vaak veel reclame in het beeld maar als je 1 of 2 minuutjes wacht kan je die reclame vaak wel volledig weg klikken.
We zullen even moeten kijken of deze links nog werken.
Niet meer op de BBC maar het wordt wel uitgezonden op RTL Duitsland. Die zender kan vrijwel iedereen ontvangen. Maar dan heb je ellendig veel reclame onder de race en duits-commentaar.
We willen wel Olaf mol horen
Maar @reneetje1969 kwam met dit lijstje:
http://www.vipleague.me/sports/formula-1.html
http://livetv.sx/en/eventinfo/396942_australian_grand_prix/
http://www.totalsportek.com/formula-1-live-stream/
Houd er rekening mee dat de meeste streams pas kort voor de uitzending beschikbaar komen. Verder is een add blocker geen overbodige luxe. In het begin zit er vaak veel reclame in het beeld maar als je 1 of 2 minuutjes wacht kan je die reclame vaak wel volledig weg klikken.
We zullen even moeten kijken of deze links nog werken.
Citaat van William op 24 maart 2017, 11:25Hierbij de (verkorte) handleiding om vanuit Kodi Formule 1 races live te kijken of voetbal wedstrijden gratis te zien. Volg eerste deze handleiding zodat Kodi geïnstalleerd is en klaar voor gebruik. Pas als deze handleiding voltooit is kan je verder met de onderstaande stappen zodat je kan genieten van Max Verstappen.
Ga naar het hoofdscherm en kies Add-ons en druk op het Uitpak icoon.
Kies vervolgens Add-ons installeren m.b.v. zipbestand. Selecteer Exodus.
Hierna zie je een mappen met begin-here, kodi-repos en kodi-scripts. De Exodus-add-on vind je op deze locatie: kodi-repos / english / repository.shani-2.9.zip.
Na het drukken op OK word shani geïnstalleerd en zie je binnen enkele ogenblikken de melding dat de Add-on is geactiveerd.
Kies voor "Installeer van repository" en als alles is goed gegaan heb je de "Shanis Addon repository" er tussen staan. Selecteer deze en kies Video add-ons en Zem. Hierna heb je de mogelijkheid om Zem te installeren en te activeren. Druk op installeren en wacht tot de Add-on is geïnstalleerd en geactiveerd
Ga terug naar het hoofdmenu en kies Add-ons. Daar is Zem te starten. Start Zem.
Kies binnen Zem -> Sports. Hierin heb je ene lijst met diversen sport stream providers. Ik kies UniTV, daar staan vaak goede streams.
Ook hier is weer een lange lijst te vinden met kanalen en streams. Kies voor F1 Racing.Daarna start de stream met Formule 1. Overigens kan je dit ook gebruiken voor het bekijken van live Voetbal wedstrijden etc.
Agenda Formule 1 2017
Hieronder staat de kalender van de Formule 1 van 2017.
ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX Australië Zondag 26 maart 2017 07.00 HEINEKEN CHINESE GRAND PRIX China Zondag 9 april 2017 07.00 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX Bahrein Zondag 16 april 2017 16.00 VTB RUSSIAN GRAND PRIX Rusland Zondag 30 april 2017 13.00 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI Spanje Zondag 14 mei 2017 13.00 GRAND PRIX DE MONACO Monaco Zondag 28 mei 2017 13.00 GRAND PRIX DU CANADA Canada Zondag 11 juni 2017 AZERBAIJAN GRAND PRIX Azerbaijan Zondag 25 juni 2017 14.00 GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH Oostenrijk Zondag 9 juli 2017 13.00 ROLEX BRITISH GRAND PRIX Groot-Brittannië Zondag 16 juli 2017 13.00 PIRELLI MAGYAR NAGYDÍJ Hongarije Zondag 30 juli 2017 13.00 PIRELLI BELGIAN GRAND PRIX België Zondag 27 augustus 2017 13.00 GRAN PREMIO HEINEKEN D'ITALIA Italië Zondag 3 september 2017 13.00 SIGNAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX Singapore Zondag 17 september 2017 13.00 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX Maleisië Zondag 1 oktober 2017 08.00 JAPANESE GRAND PRIX Japan Zondag 8 oktober 2017 06.00 UNITED STATES GRAND PRIX VS Zondag 22 oktober 2017 20.00 GRAN PREMIO DE MÉXICO Mexico Zondag 29 oktober 2017 19.00 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL Brazilië Zondag 12 november 2017 17.00 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX Abu Dhabi Zondag 26 november 2017
Hierbij de (verkorte) handleiding om vanuit Kodi Formule 1 races live te kijken of voetbal wedstrijden gratis te zien. Volg eerste deze handleiding zodat Kodi geïnstalleerd is en klaar voor gebruik. Pas als deze handleiding voltooit is kan je verder met de onderstaande stappen zodat je kan genieten van Max Verstappen.
Ga naar het hoofdscherm en kies Add-ons en druk op het Uitpak icoon.
Kies vervolgens Add-ons installeren m.b.v. zipbestand. Selecteer Exodus.
Hierna zie je een mappen met begin-here, kodi-repos en kodi-scripts. De Exodus-add-on vind je op deze locatie: kodi-repos / english / repository.shani-2.9.zip.
Na het drukken op OK word shani geïnstalleerd en zie je binnen enkele ogenblikken de melding dat de Add-on is geactiveerd.
Kies voor "Installeer van repository" en als alles is goed gegaan heb je de "Shanis Addon repository" er tussen staan. Selecteer deze en kies Video add-ons en Zem. Hierna heb je de mogelijkheid om Zem te installeren en te activeren. Druk op installeren en wacht tot de Add-on is geïnstalleerd en geactiveerd
Ga terug naar het hoofdmenu en kies Add-ons. Daar is Zem te starten. Start Zem.
Kies binnen Zem -> Sports. Hierin heb je ene lijst met diversen sport stream providers. Ik kies UniTV, daar staan vaak goede streams.
Ook hier is weer een lange lijst te vinden met kanalen en streams. Kies voor F1 Racing.
Daarna start de stream met Formule 1. Overigens kan je dit ook gebruiken voor het bekijken van live Voetbal wedstrijden etc.
Agenda Formule 1 2017
Hieronder staat de kalender van de Formule 1 van 2017.
ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX | Australië | Zondag 26 maart 2017 07.00 |
HEINEKEN CHINESE GRAND PRIX | China | Zondag 9 april 2017 07.00 |
GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX | Bahrein | Zondag 16 april 2017 16.00 |
VTB RUSSIAN GRAND PRIX | Rusland | Zondag 30 april 2017 13.00 |
GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI | Spanje | Zondag 14 mei 2017 13.00 |
GRAND PRIX DE MONACO | Monaco | Zondag 28 mei 2017 13.00 |
GRAND PRIX DU CANADA | Canada | Zondag 11 juni 2017 |
AZERBAIJAN GRAND PRIX | Azerbaijan | Zondag 25 juni 2017 14.00 |
GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH | Oostenrijk | Zondag 9 juli 2017 13.00 |
ROLEX BRITISH GRAND PRIX | Groot-Brittannië | Zondag 16 juli 2017 13.00 |
PIRELLI MAGYAR NAGYDÍJ | Hongarije | Zondag 30 juli 2017 13.00 |
PIRELLI BELGIAN GRAND PRIX | België | Zondag 27 augustus 2017 13.00 |
GRAN PREMIO HEINEKEN D'ITALIA | Italië | Zondag 3 september 2017 13.00 |
SIGNAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX | Singapore | Zondag 17 september 2017 13.00 |
PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX | Maleisië | Zondag 1 oktober 2017 08.00 |
JAPANESE GRAND PRIX | Japan | Zondag 8 oktober 2017 06.00 |
UNITED STATES GRAND PRIX | VS | Zondag 22 oktober 2017 20.00 |
GRAN PREMIO DE MÉXICO | Mexico | Zondag 29 oktober 2017 19.00 |
GRANDE PRÊMIO DO BRASIL | Brazilië | Zondag 12 november 2017 17.00 |
ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX | Abu Dhabi | Zondag 26 november 2017 |
Citaat van William op 24 maart 2017, 11:56Prima handleiding.
Deze add-on had ik er al opstaan. Ook al heb ik Ziggo, ik ga deze add-on zondag toch eens even testen. Me arme NAS mag zondag niet uitslapen, maar lekker vroeg aan het werk
Prima handleiding.
Deze add-on had ik er al opstaan. Ook al heb ik Ziggo, ik ga deze add-on zondag toch eens even testen. Me arme NAS mag zondag niet uitslapen, maar lekker vroeg aan het werk
Citaat van William op 24 maart 2017, 12:59Dank! Hoop dat bezoekers en leden hier gebruik van kunnen maken. Gratis formule 1 streams staan overal maar werken vaak niet of met allemaal ads waar je duizelig van wordt.
Dank! Hoop dat bezoekers en leden hier gebruik van kunnen maken. Gratis formule 1 streams staan overal maar werken vaak niet of met allemaal ads waar je duizelig van wordt.
Citaat van William op 24 maart 2017, 13:27Voordat ik bovenstaande ga testen, enkel nog even kijken naar een VPN-server add-on voor Kodi. Wie heeft hier wat meer ervaring mee?
Voordat ik bovenstaande ga testen, enkel nog even kijken naar een VPN-server add-on voor Kodi. Wie heeft hier wat meer ervaring mee?
Citaat van William op 24 maart 2017, 13:34Geen VPN server addon, ik draait vrijwel altijd de Private Internet access client naast Kodi, werkt zonder problemen. Maar ik heb nog niet eerder met een losse VPN addon gewerkt.
Geen VPN server addon, ik draait vrijwel altijd de Private Internet access client naast Kodi, werkt zonder problemen. Maar ik heb nog niet eerder met een losse VPN addon gewerkt.
Citaat van Demo op 25 maart 2017, 11:2123 uur geleden zei Monkie:Me arme NAS mag zondag niet uitslapen, maar lekker vroeg aan het werk
Die NAS van mij die ken ook vroeg uit de veren
!
23 uur geleden zei Monkie:Me arme NAS mag zondag niet uitslapen, maar lekker vroeg aan het werk
Die NAS van mij die ken ook vroeg uit de veren !
Citaat van William op 25 maart 2017, 11:2921 uur geleden zei Draakie:Geen VPN server addon, ik draait vrijwel altijd de Private Internet access client naast Kodi, werkt zonder problemen. Maar ik heb nog niet eerder met een losse VPN addon gewerkt.
Hmm oke. F1 via Kodi kijken zal uiteraard ook prima zonder VPN werken. Maar met dit soort dingen.....
Ik ga er wel eens een keer goed voor zitten, om te kijken of er ook VPN-add-ons voor Kodi zijn. En zo ja, hoe dat werkt.
21 uur geleden zei Draakie:Geen VPN server addon, ik draait vrijwel altijd de Private Internet access client naast Kodi, werkt zonder problemen. Maar ik heb nog niet eerder met een losse VPN addon gewerkt.
Hmm oke. F1 via Kodi kijken zal uiteraard ook prima zonder VPN werken. Maar met dit soort dingen.....
Ik ga er wel eens een keer goed voor zitten, om te kijken of er ook VPN-add-ons voor Kodi zijn. En zo ja, hoe dat werkt.