Filmpaleis en ebookparadijs en enkele andere websites zijn offline
Citaat van angels45 op 10 oktober 2022, 05:53Iemand Filmpaleis ebookparadijs en ook mediamaatjes zijn offline sinds 7 oktober 2022. Iemand
Boekenplaza en Muziekfabriek zijn ook offline. Nu denk ik dat het een server probleem is.
Iemand Filmpaleis ebookparadijs en ook mediamaatjes zijn offline sinds 7 oktober 2022. Iemand
Boekenplaza en Muziekfabriek zijn ook offline. Nu denk ik dat het een server probleem is.
Citaat van Andromedaris op 10 oktober 2022, 08:57Ebookparadijs is inderdaad een groot gemis. Zijn er alternatieven? Hoeft niet persé torrent of nzb te zijn denk ik...
Ebookparadijs is inderdaad een groot gemis. Zijn er alternatieven? Hoeft niet persé torrent of nzb te zijn denk ik...
Citaat van Zap2 op 10 oktober 2022, 09:04Kan uit betrouwbare bron bevestigen dat de hoster offline is gehaald.
Dus de websites die hierdoor getroffen zijn zullen dus een alternatief moeten gaan zoeken.
Helaas hebben diverse geen backup van hun sites en database dus dit gaat nog wel een dingetje worden.
Kan uit betrouwbare bron bevestigen dat de hoster offline is gehaald.
Dus de websites die hierdoor getroffen zijn zullen dus een alternatief moeten gaan zoeken.
Helaas hebben diverse geen backup van hun sites en database dus dit gaat nog wel een dingetje worden.
Citaat van helena2525 op 11 oktober 2022, 10:55Kunnen wij wat doen voor ebookp.? Financieel of zo
Kunnen wij wat doen voor ebookp.? Financieel of zo
Citaat van Perplex op 11 oktober 2022, 13:43Ik neem aan dat de beheerders van Film-paleis de beschuldigingen kunnen onderbouwen met enige
vorm van bewijs. Het is erg jammer dat Filmpaleis het slachtoffer is geworden van Brein (ben / was
groot fan), maar het is niet verstandig zulke beschuldigingen te uiten zonder onderbouwing.
Ik neem aan dat de beheerders van Film-paleis de beschuldigingen kunnen onderbouwen met enige
vorm van bewijs. Het is erg jammer dat Filmpaleis het slachtoffer is geworden van Brein (ben / was
groot fan), maar het is niet verstandig zulke beschuldigingen te uiten zonder onderbouwing.
Citaat van angels45 op 11 oktober 2022, 17:19Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.