Film-paleis.me inloggen lukt niet
Citaat van Annabell01 op 17 juni 2020, 20:25Weet iemand toevallig wat er met Film-paleis aan de hand is ?
Plotseling kan ik niet meer inloggen en krijg ik ook nergens de mogelijkheid om contact met ze op te nemen.
Weet iemand toevallig wat er met Film-paleis aan de hand is ?
Plotseling kan ik niet meer inloggen en krijg ik ook nergens de mogelijkheid om contact met ze op te nemen.
Citaat van ShadowMaster op 17 juni 2020, 21:18hoi annabell01
film paleis werkt gewoon ?
hoi annabell01
film paleis werkt gewoon ?
Citaat van Dagobert op 20 juni 2020, 12:50Hoi Annabelle01,
ik heb precies hetzelfde heb nog even contact via mijn iPhone met een moderator gehad want wilde mijn wachtwoord veranderen maardit ging helaas ook niet.
Antwoordt was: wij passen uw wachtwoord aan en sindsdien helaas niets meer gehoord en inloggen gaat niet meer.
weet iemand hoe je in contact komt met filmpaleis
Hoi Annabelle01,
ik heb precies hetzelfde heb nog even contact via mijn iPhone met een moderator gehad want wilde mijn wachtwoord veranderen maardit ging helaas ook niet.
Antwoordt was: wij passen uw wachtwoord aan en sindsdien helaas niets meer gehoord en inloggen gaat niet meer.
weet iemand hoe je in contact komt met filmpaleis
Citaat van ShadowMaster op 23 juni 2020, 14:21@Annabell01 hoe heet je op film paleis ?
@Annabell01 hoe heet je op film paleis ?
Citaat van Demo op 23 juni 2020, 14:4118 minuten geleden zei ShadowMaster:@Annabell01 hoe heet je op film paleis ?
Daar was al eerder een antwoord op gegeven in een andere topic op jouw zelfde vraag.
18 minuten geleden zei ShadowMaster:@Annabell01 hoe heet je op film paleis ?
Daar was al eerder een antwoord op gegeven in een andere topic op jouw zelfde vraag.
Citaat van ShadowMaster op 25 juni 2020, 13:12@Guardian was ik alweer vergeten lol 😛
@Guardian was ik alweer vergeten lol 😛
Citaat van teddeke op 16 juli 2021, 20:21ik heb hetzelfde probleem ik deel nog gewoon torrents maar ik kan niet meer inloggen en ik weet niet hoe ik het op moet lossen
groetjes teddeke en mijn naam op fp is undomiel
ik heb hetzelfde probleem ik deel nog gewoon torrents maar ik kan niet meer inloggen en ik weet niet hoe ik het op moet lossen
Citaat van Demo op 16 juli 2021, 20:4014 minuten geleden zei teddeke:ik heb hetzelfde probleem ik deel nog gewoon torrents maar ik kan niet meer inloggen en ik weet niet hoe ik het op moet lossen
Er schijnen wat problemen geweest te zijn met de Hoster/Server waar deze website op draait en als ik het goed heb begrepen is de scripter momenteel bezig met het corrigeren van fouten die nu nog spelen op de site. De persoon die daar wellicht iets meer over kan vertellen is een mede eigenaar van film-paleis.me @MrAudi.
14 minuten geleden zei teddeke:ik heb hetzelfde probleem ik deel nog gewoon torrents maar ik kan niet meer inloggen en ik weet niet hoe ik het op moet lossen
Er schijnen wat problemen geweest te zijn met de Hoster/Server waar deze website op draait en als ik het goed heb begrepen is de scripter momenteel bezig met het corrigeren van fouten die nu nog spelen op de site. De persoon die daar wellicht iets meer over kan vertellen is een mede eigenaar van film-paleis.me @MrAudi.
Citaat van teddeke op 16 juli 2021, 21:3353 minuten geleden zei Skeletor:Er schijnen wat problemen geweest te zijn met de Hoster/Server waar deze website op draait en als ik het goed heb begrepen is de scripter momenteel bezig met het corrigeren van fouten die nu nog spelen op de site. De persoon die daar wellicht iets meer over kan vertellen is een mede eigenaar van film-paleis.me @MrAudi.
dank je wel voor je antwoord,ik heb hem een berichtje gestuurd
53 minuten geleden zei Skeletor:Er schijnen wat problemen geweest te zijn met de Hoster/Server waar deze website op draait en als ik het goed heb begrepen is de scripter momenteel bezig met het corrigeren van fouten die nu nog spelen op de site. De persoon die daar wellicht iets meer over kan vertellen is een mede eigenaar van film-paleis.me @MrAudi.
dank je wel voor je antwoord,ik heb hem een berichtje gestuurd
Citaat van SirNixon op 26 augustus 2021, 09:47Iemand met een invite voor mij? 😁 Ik zie dat de limiet bereikt is voor het registreren..
Iemand met een invite voor mij? 😁 Ik zie dat de limiet bereikt is voor het registreren..